יום שבת, 30 במאי 2009

המלצות צפייה להיום בערוצי YES: "ג'ון רמבו" ו-"נראתה לאחרונה"

YES1 > "נראתה לאחרונה" - 21:30

קייסי אפלק (אושן 11) מופיע בתפקיד הראשי בסרט הביכורים כבמאי של אחיו, השחקן בן אפלק (סיפורו של וויל הנטינג). אפלק מגלם את דמותו של בלש צעיר מבוסטון שלוקח על עצמו לעזור לצמד מכרים, בכך שהוא מצטרף לחקירת היעלמותה של ילדה בת ארבע. מתברר שיכול להיות קשר בין חטיפת הילדה להיעלמות כמות כסף עצומה מתחת לאפו של ברון סמים מקומי. גם אמה של הילדה מעוררת חשד, בעיקר בזכות אהבתה לקוקאין.

YES4 > מרתון רמבו כולל הקרנתה בכורה של "ג'ון רמבו" - 22:00

בשנת 1982 יצא לקולנוע הסרט שהביא לעולם את אחת מדמויות האקשן הבולטות ביותר - רמבו. הסרט הראשון שנקרא "משחק הדמים", מבוסס על רב מכר ונחשב עד היום לאחד מסרטי פוסט-וויטנאם הטובים ביותר. ההצלחה של הסרט הובילה לעוד שני סרטי המשך בשנות ה-80 שהפכו את דמותו של רמבו לאייקון של סרטי אקשן.

בשנת 2008, 20 שנה מהסרט האחרון בסדרה, ושנתיים לאחר שהוציא סילבסטר סטאלון את רוקי מהנפתלין, חוזר אלינו גיבור האקשן רמבו להרפתקת אקשן אחרונה (כנראה).
ישודרו כל סרטי רמבו ברצף כולל הקרנת בכורה בלעדית של הסרט האחרון בסדרה - "ג'ון רמבו".

"ג'ון רמבו" - סילבסטר סטאלון חוזר לאלטר אגו שלו – ג'ון רמבו – בפעם הרביעית בקריירה שלו, והפעם גם על כס הבמאי. רמבו הוא עכשיו גבר מבוגר ועייף שפרש לאיזה חור בתאילנד, שם הוא לוכד נחשים למחייתו. יום אחד מגיעה קבוצת מיסיונרים שמבקשים ממנו לקחת אותם בסירתו במעלה הנהר, לבורמה, כדי לסייע בידיהם של כפריים בורמזים הסובלים תחת משטר דכאני ורצחני. רמבו מחליט לצאת מהבידוד ולחזור לקטול מלוכסנים.

אין תגובות: