יום שישי, 29 במאי 2009

המלצות צפייה היום בערוצי YES

YES1> "מלך קליפורניה" - 21:30

מירנדה היא רק בת 16 וכבר נאלצת להתמודד עם קשיים רבים בחייה. אביה נשלח לבית משוגעים, אימה נטשה אותה והיא עזבה בלית ברירה את הלימודים. השגרה היומית שלה מורכבת בעיקר מעבודה מפרכת בסניף מק'דונלס השכונתי וחזרה בערב לבית ריק ומוזנח. יום אחד מגיע למפתן דלתה אביה, צ'ארלי. הוא השתחרר מבית המשוגעים והוא מעוניין להשתכן בביתה. במהירות בזק משתנים חייה של מירנדה, כשצ'ארלי התימהוני מחפש באובססיביות אחר אוצר עתיק יומין עליו קרא ביומנו של מגלה ארצות ספרדי ומשכנע את הבת לעזור לו לחשוף את הזהב.
סרט הביכורים הקומי של מייק קאהיל. - מומלץ

YES2> "קומה 2" -22:00

ווס בנטלי האניגמטי (אמריקן ביוטי) הוא הפסיכופאט בסרט אימה אורבני שמתרחש בערב חג המולד. אנג'לה היא מנהלת צעירה ומושכת שנתקעת עם האוטו בחניון של בניין המשרדים בו היא עובדת. לעזרתה קופץ איש הביטחון במקום, שהמילה ביטחון עבורו כוללת משמעויות שלא כתובות במילון. פרנק קאלפון ביים בעזרתו האדיבה של אלכסנדר אז'ה (Switchblade Romance) שהפיק ועזר בכתיבת התסריט.

YES2> "ליל הנשף" - 23:40

גרסה מחודשת לסרט האימה הקלאסי מ-1980, בריטני סנו (היירספריי) היא דונה קפל, תלמידת תיכון שאיבדה את משפחתה כמה שנים קודם לכן, כשמורה מטורף רצה אותה כולה בשבילו. דונה עברה לגור אצל דודיה, מנסה לשכוח את הטראומה הנוראית, ובהווה מתכוננת לקראת מסיבת הסיום של התיכון שלה. חייה היו יכולים לעלות על דרך ההבראה, אלמלא בחר אותו מורה – מר פנטון הפסיכופאט – לברוח מהמתקן הפסיכיאטרי השמור שבו בילה מאז הרצח הסדרתי שביצע. עכשיו הוא חוזר כמו מפלצת מהגיהינום.

YES4> "גניבה" - 23:32
פליקס דה-לה-פניה (ג'ון לגיזמו), משמש כנהג הובלות ברכב משוריין, אשר נאבק מדי חודש בכדי להצליח להאכיל את אישתו ושני ילדיו. חייו משתנים כאשר הוא נקלע לקרב יריות בעקבות שוד של כנופיה מסוכנת בראשותו של אדל בולדווין (טייריס גיבסון), ראש מאפיה חסר רחמים המונע באמצעות כוח ותאווה. כעת, לאחר החלמה ממושכת וקשה, פליקס נחוש בדעתו לעלות על עקבותיהם של השודדים לפני שימלטו ויפלילו אותו בפשע שביצעו.

אין תגובות: