יום שבת, 9 במאי 2009

סרט המשך ל"וולברין", וספין אוף של "Deadpool" בדרך

עם הכנסות של 85 מיליון דולר בארצות הברית וקרוב ל-160 מיליון דולר בכל העולם. ולאור התוצאות הללו, לא מפתיע לגלות שיו ג'קמן מתכוון להפיק סרט המשך.
על פי
הדיווח ב"וראייטי" , כתיבת התסריט לסרט ההמשך טרם החלה, אבל העלילה תתמקד ככל הנראה בהרפתקאותיו של וולברין ביפן, סיפור שהופיע כבר באחת מסדרות הקומיקס שעסקו בגיבור העל המסוקס.

במקביל, האתר מדווח גם על כוונתם של אולפני פוקס להפיק ספין-אוף נוסף של "אקס-מן" שיתמקד ב- "Deadpool" הדמות אותה מגלם ריאן ריינולדס בסרט.


ספין אוף של "דדפול" כבר נכנס לפיתוח וריאן ריינולדס מעוניין לשוב לגלם את אחת הדמויות היותר-מתחכמות בעולם הקומיקס הפופולרי. למעשה, כבר מן התכנון המקורי של "וולברין" ציפו לספין-אוף של דדפול, ולכן ליהקו שחקן מוכר ואהוד כמו ריינולדס לתפקיד, כך שיהיה קל לתפור עליו המשכים.

ווייד ווילסון, או "דדפול", הוא שכיר חרב שכמעט נפטר ממחלת הסרטן, אך הציל את עצמו כאשר נרשם לתוכנית ה"נשק איקס" (Weapon X) כמו "וולברין".

השאלה העיקרית שנותרת כעת היא מה יהיה על סדרת הפריקוולים המתוכננת של "X-מן". במקור, הסדרה תוכננה ללוות את חייהם המוקדמים של גיבורי הסדרה, כשהפרוייקט המתוכנן הבא מתמקד בדמותו של "מגנטו". אבל עכשיו, עם סרט המשך מתוכנן ל"וולברין" וסדרת סרטים נוספת בקנה ("X-Men: First Class"), ישנה תחושה של מנת יתר. מה מכל אותם פרויקטים ייצא לפועל - זאת נגלה רק במהלך השנים הקרובות.

אין תגובות: