יום חמישי, 14 במאי 2009

הסדרות של NBC ל-2010

לקראת עונת השידורים הבאה, רשת הטווס חשפה את שש התוכניות שזכו לאור ירוק ויפציעו על המסך בשנה הבאה. שתי דרמות רפואיות, סדרה על החיים, קומדיה על קולג' קהילתי והרבה שאלות על אהבה .

רשת NBC חשפה חלק מתוכניותיה לקראת עונת השידורים הבאה (2009-2010). בין היתר, פורסמו שש הסדרות, שעברו את שלב הפיילוט, וינסו להזרים דם חדש בלוח השידורים המידרדר של הרשת בשנה הבאה.

הרשת הדגישה כי "חוק וסדר: מדור מיוחד" תמשיך לעונות נוספות, מעריצי ג'יי לנו, לא צריכים לחשוש לגורל הקומיקאי והמנחה המצליח. תוכניתו של לנו, שתיקרא "Jay leno show" תשודר במשך 46 שבועות בשנה, במקום 22 שבועות בלבד. כמו כן, ציינו ראשי אן.בי.סי כי הם מקווים שהרייטינג של לנו יגדל העונה בזכות חשיפה מוגברת יותר על מרקעי הרשת. וצ'אק עדיין לא ידוע אם היא תמשיך לעונה נוספת.

Parenthood
בקאסט: מאורה טירני (אבי מ-"אי אר"), פיטר קראוזה (נייט מ"עמוק באדמה"), דקס שפארד, אריקה כריסטנסן ("טראפיק"), בוני בדליה (הולי מקליין ב"מת לחיות"), קרייג טי נלסון ("המאמן"), מיי ויטמן ("בטיפול"), מיילס הייזר.
עלילה: דרמה משפחתית שמבוססת על סרט משנת 1989, שרה ברוורמן (טירני) היא אם חד הורית קשת יום, שמחליטה לעזוב את דירתה עם שני ילדיה, אמבר ודרו, ולחזור לחיק משפחתה בברקלי, קליפורניה. היא מתקבלת על ידי אביה הדעתן (קרייג טי נלסון) ואימה החזקה קמיל (בדליה), שמתמודדים בעצמם עם בעיות בחיי הנישואים.
שרה גם מתאחדת עם אחותה ג'וליה (כריסטינסן), ושני אחיה קרוסבי (שפרד) ואדם (קראוזה). כולם נאלצים יחד להתמודד עם הבעיות שמציקות להם בחיים האישיים.

לצפייה בפרומו לסדרה לחצו כאן

Trauma
בקאסט: דרק לוק ("Notorious"), קליף קרטיס, אנסטסיה גריפית ("Damages"), איימי גרסיה, קווין רנקין ("אורות ליל שישי"), ג'יימי שרידן ("חוק וסדר: כוונה פלילית").
העלילה: צוות הטראומה של בית החולים "סן פרנסיסקו ג'נרל" נותן את התגובה הראשונית למקרי חירום בעיר. הוא עושה זאת על פי הסלוגן הנדוש - באוויר בים וביבשה.
מהגבהים של פירמידת טרנסאמריקה ועד למצולות המפרץ, הצוות הרפואי צריך להתמודד עם התנאים הקשים ביותר שיש, כדי להציל נפשות ולתת משמעות לתפקידם.
לצפייה בפרומו לסדרה
לחצו כאן

Mercy
בקאסט: טיילור שילינג, ג'יימי לי קירשנר, מישל טרכטנברג (דון מ"באפי ציידת הערפדים"), ג'יימס טאפר, דייגו קלאטנהוף.
העלילה: האחות ורוניקה קלהאן (שילינג) חוזרת לבית החולים לאחר שירות בעיראק והידע הרפואי שהיא מפגינה עולה על זה של כל הרופאים המתמחים ב"מרסי". יחד עם האחיות האחרות, סוניה חימנז (קירשנר) וקלואי פיין (טרכטנברג), היא מנווטת בין מקרי הטראומה היומיים לחיים ולאהבה בתוך ומחוץ לכותלי בית החולים.
לצפייה בפרומו לסדרה לחצו כאן

DAY ONE
בקאסט: אדם קמפבל ("מת לדייט"), קתרין דנט ("המגן"), ג'ולי גונזאלו ("איליי סטון"), דייויד ליונס ("אי אר"), דרק מאיו, קרלי פופ ("24"), ת'קלה רויטן ואדיסון טימלין.
העלילה: ניצולים מאסון עולמי מנסים לשקם את החברה ותוך כדי התהליך חושפים את המיסתורין סביב הקטסטרופה שקרתה להם ונאלצים להתמודד עם עתידם הלא ברור. קבוצת השורדים, שמורכבת מדיירי בניין בקליפורניה, מתחילה במסע להישרדות ומגלה שהתקווה נמצאת דווקא בנצחונות הקטנים של החיים.

100 Questions
בקאסט: סופי ווינקלמן, אמיר טאלאי ("The Ex List").
עלילה: שארלוט פיין (ווינקלמן) מחפשת אהבה. היא דחתה בעבר הצעות נישואין רבות, אך טרם פגשה בבן הזוג המתאים. פיין מצטרפת לשירות היכרויות באינטרנט ומקבלת עזרה מיועץ דייטינג בשם ראבי (טאלאי), אשר מבקש ממנה למלא שאלון התאמה בין 100 שאלות. השאלות אינן קלות לשרלוט וכל אחת מהן דורשת חזרה אחורה לרגעים מכאיבים אך משעשעים בחייה.
לצפייה בפרומו לסדרה לחצו כאן

Community
בקאסט: ג'ואל מקהייל, ג'יליאן ג'ייקובס, איווט ניקול בראון, דני פאדי, אליסון ברי ("הגברים של שדרות מדיסון") ולא אחר מאשר צ'בי צ'ייס האגדי.
העלילה: איגוד הסטודנטים בקולג' קהילתי מורכב מלוזרים בתיכון, גרושות טריות ואנשים מבוגרים שמנסים להשאיר את עצמם פעילים מבחינה השכלתית. במרכז החבורה נמצא עורך דין, שהתואר שלו נשלל ממנו. הוא יוצר קבוצת לימוד, אשר החברים בה לומדים יותר על עצמם מאשר על הקורסים שלהם.
לצפייה בפרומו לסדרה לחצו כאן

אין תגובות: