יום ראשון, 10 במאי 2009

פגישת מחזור של "הגוניס", ואפשרות לסרט המשך?


לכבוד חגיגות 20 שנה למגזין הקולנוע הבריטי "אמפייר" , שהתחיל את דרכו ביולי 1989, החליטו עורכי המגזין - וביניהם העורך האורח סטיבן ספילברג - לקבץ את כל הצוות של סרט הקאלט "הגוניס" לפגישת מחזור. השחקנים, התסריטאי, הבמאי, כולם הגיעו להתחבק ולהעלות זיכרונות, ועל הדרך דנה החבורה גם באפשרות ליצור סרט המשך ללהיט משנת 1985.

"גם אם זה יהיה שנה מהיום, עשור או 50 שנה, אני משוכנע לחלוטין שיהיה המשך", טען שון אוסטין, שהתחיל את הקריירה שלו ב"גוניס". "זה יכול להיות נהדר וזה יכול להיות גרוע, קשה לדעת. אבל חוץ מזה, אף אחד לא יכול לקחת מהסרט המקורי את מה שהוא". הבמאי ריצ'רד דונר, לעומת זאת, הסביר שכבר בחן את האפשרות לעשות רי-מייק לסרט בעבר, יחד עם ספילברג, שכתב והפיק את הסרט, אבל בינתיים לא מצא תסריט ראוי. אפשר להמשיך לקוות.

פגישת מחזור "הג'וניס", מעלים זיכרונות

הסרט המקורי עוסק בחבורת ילדים הגרים בחוף המערבי של ארה"ב מבלים ימים אחרונים יחד, לפני שיהרסו את בתיהם במסגרת עבודות פיתוח. כאשר הם נתקלים בטעות במפה עתיקה של שודדי ים המראה את מקומו של אוצר גדול, מחליטים הילדים לצאת להרפתקה ולנסות למצוא את האוצר האבוד. בדרך הם מסתבכים בצרות רבות ונתקלים בחבורת פושעים מסוכנת שמנסה לקחת את האוצר.

מקור: Empire

אין תגובות: