יום רביעי, 20 במאי 2009

בקרוב: "Valentine's Day" קומדיה רומנטית רבת כוכבים

דמיינו לעצמכם את ג'וליה רוברטס , ג'סיקה בייל, אשטון קוצ'ר ואן התאוויי מככבים יחד באותו סרט. עכשיו תוסיפו להם את ג'סיקה אלבה ("עיר החטאים"), שירלי מקליין , ג'ניפר גארנר וברדלי קופר ועוד שורה של תפקידים פנויים שממתינים לליהוק. ואם כל השמות האלו לא מספיקים - על הפרוייקט כולו ינצח גארי מרשל, שביים את רוברטס ואת ריצ'רד גיר בקלאסיקה המודרנית "אשה יפה" וב"תפוס את הכלה". על פי תסריט של אבּי כהן ומארק סילבשטין (שכתבו גם את "הוא פשוט לא").


אולפני ניו ליין משווקים את הסרט עטור הכוכבים, שייקרא "Valentine's Day" - כקומדיה רומנטית רבת משתתפים. העלילה תורכב מחמישה סיפורים שישתלבו זה בזה (האולפנים הפיקו לאחרונה את "הוא פשוט לא בקטע שלך" , שמתהדר ברעיון דומה וגם בקופר הנ"ל בתפקיד ראשי).
מלבד רוברטס, גם התאוויי עבדה עם מרשל בעבר - בצמד סרטי "יומני הנסיכה".

בסרט יככבו ג'וליה רוברטס בתור קצינת צבא בחופשה מעירק, ושירלי מק'ליין בתור אימה, אן האת'וואי בתור עוזרת במשרד טאלנטים, הדמות של אשטון קוצ'ר תציע נישואין לזו של ג'סיקה אלבה, למרות שהוא מאוהב בזו של ג'ניפר גארנר, ג'סיקה בייל תגלם יח"צנית חסרת אהבה, ובראדלי קופר יגלם גבר הומוסקסואל שהמאהב שלו הוא שחקן פוטבול "בארון".

ראוי לציין שאף אחד מהשחקנים שהוזכרו באמת חתום על חוזה, וכולם למעשה מנהלים עדין משא ומתן עליו. כמו כן, לסרט אין עדין תאריך לתחילת הצילומים, אך הוא מיועד לחג האהבה - הולנטיין - הבא.


מקור: Variety

אין תגובות: