יום ראשון, 3 במאי 2009

סרט המשך ל"סימנים של כבוד"


הבמאי דיוויד קרוננברג סיפר בראיון כי בכוונתו לביים סרט המשך למותחן מ-2007. גם כוכב הסרט ויגו מורטנסן בעניין .

אם גם אתם הרגשתם שסצנת הסיום של סרטו האחרון של הבמאי הקנדי דיוויד קרוננברג, "סימנים של כבוד" ("Eastern Promises"), הותירה יותר מדי קצוות פתוחים, יתכן מאוד שבקרוב תזכו לתשובות.

בראיון ל-
MTV News, סיפר קרוננברג כי הוא והתסריטאי סטיבן נייט מתכננים סרט המשך ל"סימנים של כבוד", וגם כוכב הסרט הראשון ויגו מורטנסן, שהיה מועמד לפרס האוסקר על תפקידו, ייקח חלק בפרויקט. "אנחנו הולכים להיפגש בקרוב, סטיבן נייט, פול וובסטר (מפיק הסרט) ואני, בכדי לדון בעלילת הסיקוול", סיפר קרוננברג "יש לי כמה רעיונות לגבי זה, אבל אני רוצה לשמוע מה יש להם להגיד בנושא. ואחרי הפגישה, סטיבן יתחיל לעבוד על התסריט ואז אם כולם יהיו מרוצים - נתחיל לעבוד על הסרט".

"סימנים של כבוד", שיצא לאקרנים לפני כשנה וחצי, גולל את סיפורו של ניקולאי, איש המאפיה הרוסית שמסתבך עם מעסיקיו לאחר שהוא פוגש במיילדת בריטית (נעמי ווטס) שחושפת עדויות על פשעים שאלה ביצעו.

קרוננברג - במאי שוליים אקסצנטרי שידוע בסגנונו הוויזואלי הייחודי עם סרטים כמו "וידאודרום", "אקזיסטנז" ו"ארוחה עירומה" - מעולם לא ביים סרט המשך לאחד מסרטיו. לדבריו, זו הפעם הראשונה שהוא חש רצון לעשות זאת. "מעולם לא חשתי תשוקה לעשות כזה דבר", הוא הודה. "אבל הפעם הרגשתי שהשארנו סוגיות לא פתורות לגבי הדמויות בסרט".

אין תגובות: