יום שלישי, 26 במאי 2009

טריילר: ברוס וויליס יוצא מהמטריקס ב"Surrogates"

המטריקס שוב כאן, והפעם במקום קיאנו ריבס, מי שיושיע את האנושות וישחרר אותה מכבלי המכונות הוא ברוס וויליס. וויליס מככב בסרט החדש “Surrogates” שקשה מאוד להתעלם מהדמיון הרב בינו לבין שובר הקופות "המטריקס". גם כאן חיים בני האדם את חייהם באמצעות חיבור למכונות שיוצרות עבורם תודעה, רק שבסרט הזה, הם עושים זאת מבחירה.

הסרט העתידני מתאר עולם שבו אנשים חיים את חייהם בבידוד, מחליטים להפקיד את גופם לרובוטים שמספקים להם עולם ובו כל הקשרים החברתיים הנחוצים להם, וזאת מבלי לסכן את גופם או בריאותם ביציאה אל הרחובות האמיתיים.

אבל, בזמן שהאנושות מחוברת אל החיים הוירטואלים והסטרילים שבחרו בהם, מתחילה שרשרת של רציחות של מספר אנשים בגופם האמיתי. וויליס מגלם את גרין, שוטר שנשלח לחקור את הרציחות, וכתוצאה מכך נאלץ לראשונה להתנתק מהמכונות ולצאת מביתו אל העולם האמיתי.

במאי הסרט הוא ג'ונתן מוסטאו שביים את "שליחות קטלנית 3: עלייתן של המכונות". מוסטאו ביים את הסרט החדש על בסיס סדרת הקומיקס באותו השם מהשנים 2005-2006 פרי עטו של רוברט ונדיטי, שההמשך המצופה שלה“The Surrogates: Flesh and Bone”, צפוי לצאת ביולי הקרוב.

לצד וויליס מככבים בסרט ראדה מיטשל ("קוד השתיקה", "הנרי פול כאן") שתגלם את הפרטנרית של וויליס במשטרה, רוזאמינד פייק (מירנדה פרוסט ב"למות ביום אחר") שתגלם את אשתו של וויליס, ו-ווינג ראמס ("ספרות זולה", "משימה בלתי אפשרית").

הסרט ייצא אל הקולנוע בארצות הברית ב-25 בספטמבר ומשם לרחבי העולם. עד אז, צפו בטריילר המסקרן:



אין תגובות: