יום ראשון, 24 במאי 2009

המשחק "צוללות" יעובד למסך הגדול, פיטר ברג במגעים לביים

"מונופול" של רידלי סקוט לא לבד: אולפני יוניברסל פתחו במגעים עם הבמאי פיטר ברג במטרה להפיק אפוס מלחמתי המבוסס על משחק הלוח הפופולרי .

אחרי ששמענו על הגרסאות הקולנועיות המתוכננות ל"מונופול" ו"הרמז", מגיע תורו של משחק הלוח "צוללות" ("Battleship") לעבור הסבה למסך הגדול: מספר אתרי קולנוע בארצות הברית מדווחים כי הבמאי האמריקני פיטר ברג ("הנקוק", "הממלכה") נמצא במגעים עם אולפני יוניברסל לבימוי עיבוד קולנועי חדש למשחק הפופולרי.

ביוניברסל סירבו למסור פרטים לגבי העלילה, אולם סיפרו כי מדובר בסרט אקשן מלחמתי (לא ממש מפתיע בהתחשב בחומר הגלם). את התסריט יכתבו ג'ון ואריק הובר, וישנן שמועות על כך שרוברט פטינסון ("דמדומים") עשוי לקחת חלק בפרויקט. עדיין לא נקבע מתי יצאו לדרכם הצילומים.

המשחק "צוללות", בו מנסים השחקנים לאתר את ספינות הקרב של היריב, נולד בתחילת המאה ה-20, כשהאביזרים הנדרשים היחידים היו עיפרון ודף. מאוחר יותר הגיעה הגרסה המוכרת (עם שני לוחות מוסתרים), ובשנים האחרונות הגיע המשחק גם למחשבים ומכשירים סלולריים. הסרט מופק כחלק מהסכם שנחתם בין יוניברסל לחברת משחקי הלוח "הסברו", במסגרתו מופק גם "מונופול" של רידלי סקוט.

מקור: The Hollywood Reporter

אין תגובות: