יום ראשון, 1 בפברואר 2009

היום ב- YesMovies: "קולנוע משגע"

15:44 - "ליגה משלהן" (1992)
קומדיית ספורט תקופתית של הבמאית המוכשרת פני מרשל (התעוררות). מלחמת העולם השנייה החלה. רוב שחקני הבייסבול גויסו למאמץ המלחמתי. בניסיון להציל את הספורט, כמה בעלי קבוצות מארגנים ליגה המורכבת מנשים בלבד. הסיפור שמסופר דרך פלאשבק אחד ארוך, מתרכז בשתי אחיות אשר מנסות להבין את מקומם בעולם המוזר של הבייסבול הנשי של שנות הארבעים. הסרט היה מועמד לשלל פרסים, ביניהם גלובוס הזהב וגרמי.

17:52 - "ליגה לאומית" (1989)
הבעלים של קבוצת הקליבלנד אינדיאנס נפטר ומשאיר את הקבוצה ירושה לאשתו. האישה שונאת את קליבלנד ורוצה לצאת מהחוזה שיש לה עם האצטדיון. דרך המוצא היחידה היא נוכחות דלה של קהל, ולשם כך היא אוספת חבורה של לא יוצלחים או סתם בהמות, בתקווה להפסדים מהירים. אלא שחברי הקבוצה המתוסבכים עולים על המזימה ומחליטים לעשות לה דווקא. דייויד ס. וורד (סמטת האשליות) ביים עם טום ברנג'ר (מורה מחליף) בתפקיד החרמן וצ'ארלי שין (לרקוד עם טייסים) בתפקיד הפיצ'ר המג'נון.

19:40 - "חתיך חתיך" (1986)
הסרט שהקפיץ לרוב לאו (הבית הלבן) את הקריירה, והפך אותו לאחד משוברי הלבבות האולטימטיביים של האייטיז. לאו מגלם את דמותו של דין, צעיר ששואף לשלוט בזירת ההוקי קרח ומושלך הישר לגוב האריות. הקרבות על המשטח הקפוא נעות במקביל לרומן סוער שהוא מנהל עם בתו של המאמן. פיטר מארקל ביים עם פטריק סווייזי (ריקוד מושחת), סינתיה גיב (סלבאדור) וקיאנו ריבס הצעיר באחד מתפקידיו הראשונים בקולנוע.

21:30 - "זולנדר" (2001)
כנראה הקומדיה הכי מצחיקה שהופקה בשנת 2001. בן סטילר ואוון ווילסון כשני דוגמני צמרת כל כך טיפשים שצריך לראות כדי להאמין. עם וויל פארל (לילה ברוקסברי), קריסטין טיילור, מילה ג’ובוביץ’ (האלמנט החמישי), ג’ון וויט ודייוויד דוקובני בתפקיד אורח.

23:01 - "כלוב הציפורים" (1996)
סרטו המצחיק של מייק ניקולס (הבוגר, מילכוד 22) שהוא עיבוד מחודש לאחת הקומדיות הצרפתיות המצליחות בכל הזמנים. עם רובין וויליאמס, דיאן וויסט, ג`ין הקמן ונתן ליין.

אין תגובות: