יום שישי, 13 בפברואר 2009

סופית: בר רפאלי תנחה ב- MTV


רפאלי, שהייתה מועמדת סופית להנחיית "House of Style" המתחדשת, התבשרה שקיבלה את הג'וב. מה ששער אחד יכול לעשות .

השבוע המוצלח ביותר בחייה של בר רפאלי מסתיים עם עוד חדשות טובות. אחרי שחגגה ברחבי היבשת את הופעתה על שער גיליון בגדי הים של 'ספורטס אילוסטרייטד', בר קיבלה תשובה סופית וחיובית מאנשי MTV שהודיעו לה שנבחרה להנחות את התכנית "House of Style" שחוזרת לחיים.

התכנית, שהייתה אחת ההפקות הקוליות ביותר שייצרו ב-MTV בניינטיז, עסקה באופנה, לייף סטייל, מוזיקה ומה שביניהם. המנחה המקורית הייתה סינדי קרופורד ואחריה באו מולי סימס ורבקה רומיין. מיותר לציין שמדובר בשלוש סופרסטאריות שהפכו לכוכבות קולנוע, טלוויזיה ולנשות עסקים ממולחות. אין ספק שמדובר בקרש קפיצה לקריירה שמערבת הרבה יותר מחיוכים יפים למצלמה.

בקרב על הג'וב הנחשק עמדה מול בר הדוגמנית האמריקנית שאנל אימאן, אבל לרפאלי, שמתחזקת זוגיות הוליוודית נוצצת וחשאית, כבשה את השער הנחשק ביותר בעולם הדוגמנות, ועשתה סבב ראיונות שלא היה מבייש את אובמה בחינניות מופלאה, אין כרגע תחרות.

בר סיפרה לאתר Times.com שצילומי התכנית יחלו מייד בתום סבב המסיבות והאירועים של 'ספורטס אילוסטרייטד'. "אני חייבת לעבוד, לעבוד, לעבוד", אמרה רפאלי "אבל זה מאוד מרגש. השנה עוד לא החלה וכבר, הייתה זו השנה הנפלאה בחיי".

עוד לא צפיתם בתמונות מהמגזין? זה המקום

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

הנה ראיון איתה
בר רפאלי