יום ראשון, 22 בפברואר 2009

ראזי: פריס הילטון ומייק מאיירס השחקנים הגרועים של 2009


יממה אחת לפני טקס האוסקר, הוכרזו אמש (שבת) הזוכים בפרסי ה"ראזי" הידועים לשימצה, שמוענקים מדי שנה לסרטים ולשחקנים הגרועים ביותר. הזוכים הגדולים של הערב היו מייק מאיירס, שסרטו "The Love Guru" קטף שלושה פרסים, ופריס הילטון, שזכתה בשלושה פרסים על תפקידיה בשני סרטים שונים.

"The Love Guru" של מאיירס זכה בפרס הסרט הגרוע ביותר, התסריט הגרוע ביותר והשחקן הראשי הגרוע ביותר. כיוון שמאיירס הפיק את הסרט, לקח חלק בכתיבת התסריט וכיכב בתפקיד הראשי, אפשר לומר שהפעם הניצחון כולו שלו.

כאמור, פריס הילטון זכתה גם היא בשלושה פרסים - השחקנית הגרועה ביותר (על "The Hottie and the Nottie"), שחקנית המשנה הגרועה ביותר (על "Repo! The Genetic Opera") והזוג הקולנועי הגרוע ביותר, לצד כוכבי "The Hottie and the Nottie".

עם שלושה פרסים בקטגוריות המשחק, הילטון השוותה את השיא שנקבע בשנה שעברה על ידי אדי מרפי - שזכה בקטגוריות השחקן הגרוע ביותר, שחקן המשנה הגרוע ביותר ושחקנית המשנה הגרועה ביותר - כולם על תפקידים שונים שגילם ב"נורביט".

בפרס לשחקן המשנה הגרוע ביותר זכה פירס ברוסנן על תפקידו ב"מאמא מיה!". "אינדיאנה ג'ונס וממלכת גולגולת הבדולח" זכה בפרס הסיקוול/פריקוול הגרוע ביותר של השנה, ובמאי סרטי האימה אווה בול לקח את פרס הבימוי ופרס מפעל חיים - או ליתר דיוק, פרס הקריירה הגרועה ביותר.

ג'ון ווילסון, מייסד פרסי הראזי, הודה כי לא ממש הסכים עם בחירתם של חברי ה"אקדמיה" שלו ב"The Love Guru". "שני דברים שהוא (מאיירס) עשה בסרט גרמו לי לצחוק, בימינו זה לא מעט בכלל", אמר ווילסון לאחר הטקס.

תגובה 1:

linda williams אמר/ה...

אין לי ספק שהילטון זכתה בתואר בכבוד. כל פעם שיצא לי לראות סרטים שהיא משחקת בהם, עברו בי רגידות חלחלה.