יום ראשון, 22 בפברואר 2009

טריילר: "Twelve Rounds" פעולה עם כוכב ה-WWE


שוטר שמנהל זוגיות מאושרת מסכל פשע בפעולה, גורם (בשוגג) למותה של אחת השותפות למעשה. הרצח/גרימת מוות ברשלנות מעורר את חמתו של בן זוגה של המנוחה לפשע ולחיים, שיוצא למסע נקמה אכזרי - ושולח אותו למירוץ כנגד הזמן, עמוס משימות ואתגרים, כשהמטרה הסופית היא להציל את אשתו שלו.

זהו סיפור המסגרת של "12 Rounds" , או אם תרצו, "מת לחיות" פוגש את "ספיד". ואין זה פלא: רני הרלין, שחתום על הבימוי, נושא איתו רזומה שכולל, לצד כמה סרטים שכוחים כמו "קלינר" ו"The Covenant", גם את "מת לחיות 2", שזכור היום בעיקר כסרט המיותר ביותר מבין הארבעה שידעה הסדרה.

וזו בדיוק התחושה שמשדר לנו הטריילר: שמדובר בסרט מיותר. את העלילה אפשר לצפות מקילומטרים, הליהוק לא מלהיב בעליל - ג'ון סנה (כוכב ההיאבקות מה-WWE) בתור השוטר המיוסר, אשלי סקוט ("יריחו") היא החברה הנחטפת ואיידן גילן ("היחידה") מגלם את הפושע המתוחכם מדי - וקטעי האקשן לא מספיק מרשימים בכדי להצדיק את אותו סיפור ממוחזר.

מה כן יכול להציל את "12 סיבובים"? הרבה מזל, כמה מעריצי WWE תמימים שינהרו לקופות ואולי כמה טוויסטים מפתיעים בעלילה (מה שכרגע נראה רחוק מהמציאות). יותר סביר שהסרט יככב לרגע בקופות וייעלם כלעומת שבא - בעיקר עם תאריך היציאה הלא ממש אטראקטיבי שלו, סוף חודש מארס.

הסרט יעלה לאקרנים בארה"ב ב-29 במרץ 2009 .

אין תגובות: