יום שבת, 28 בפברואר 2009

המלצות צפייה לסופ"ש בערוצי "Yes"

Yes 2 >> "קלוברפילד" (בשעה: 22:00)
רוב (מייקל סטהל-דיוויד) עומד לעזוב את ניו יורק לטובת יפן, וחמישה מחבריו עורכים לו מסיבת פרידה. הוא חשב לנצל את ההזדמנות כדי לסגור פינות ביחסיו עם חבריו ולהתוודות על חיבתו לאחת מהם, אבל רעידת אדמה חזקה משבשת את כל התוכניות. החברים, שמצלמים את מסיבת הפרידה, מנסים להתעדכן בחדשות וכשהמיסתורין רב על הגלוי, מנסים לעלות לגג ולרואת במו עיניהם מה מתרחש. עם המצלמה הבייתית שלהם, מבלי להתכוון, הם מתעדים את הניסיונות הנואשים שלהם לשרוד כשמפלצת עצומה, בגודל גורד שחקים, זורעת הרס בניו יורק.
סרט מעולה בסגנון צילום של מצלמה ביתית, בדומה ל"פרוייקט המכשפה מבלייר".


Yes 4 >> "לירות כדי להרוג" (בשעה: 22:00)
אקשן חסר מעצורים, מר סמית (קלייב אוון), גבר מסתורי, קשוח ומחוספס, נקלע לסיטואציה בה מחסלים אשה הרה. הוא מיילד את האשה דקות ספורות לפני מותה וכתוצאה נאלץ להגן על היצור הכי תמים בעולם - תינוק שברירי וקטן שזה עתה נולד. כאשר סמית מיילד את התינוק באמצע קרב יריות פרוע הוא מגלה במהרה כי הפעוט הוא המטרה של כוחות הרשע אשר שלחו נבחרת מסתורית ובלתי נגמרת של רוצחים שכירים בראשותו של הרץ (פול ג'יאמטי), כדי למחוק ולהעלים את עקבותיו של התינוק הקטן. בתוך מבול של כדורים ולאחר התמודדות עם כל קרבות הירי האפשריים, סמית חובר ליצאנית דונה (מוניקה בלוצ'י), ויחד מנסים השניים לפתור את התעלומה - מדוע כולם רוצים להרוג את התינוק.

Yes 3 >> "קללת פרח הזהב" (בשעה: 22:00)
מלודרמה שייקספירית בעוצמותיה ובעלילה המשפחתית המדממת שלה, שזורה קטעי אקשן עוצרי נשימה בסגנון שכבר הפך לסימן ההיכר של ז'אנג יימו , מסרטיו "גיבור" ו"מחול הפיגיונות". אופרת סבון של ממש מתרחשת בארמונו של הקיסר הסיני בתקופת שושלת טאנג. הקיסרית חולה ובריאותה הנפשית מתערערת, יורש העצר ממורמר בעקבות גירוש אהובתו ואז, במהלך פסטיבל חגיגי, פורץ המרד! עם שורה ארוכה של סטארים: צ'או יון פאט (נמר דרקון), גונג לי (הפנסים האדומים) וליו יה (ההבטחה).

אין תגובות: