יום ראשון, 22 בפברואר 2009

ההימורים שלי לאוסקר 2009:


היום בלילה (3:00) זה מתחיל עד 7:00 טקס האוסקר 2009.
אלה ההימורים שלי:

שחקנית משנה:
ההימור שלי: ויולה דיוויס, "ספק"

תסריט מקורי:
ההימור שלי: "וול-E"

תסריט מעובד:
ההימור שלי: "נער החידות ממומבאי"

סרט אנימציה:
ההימור שלי: "וול-E"

עיצוב אמנותי:
ההימור שלי: "האביר האפל"

עיצוב תלבושות:
ההימור שלי: "הדוכסית"

איפור:
ההימור שלי: "בנג`מין באטן"

צילום:
ההימור שלי: "נער החידות ממומבאי"

שחקן משנה
ההימור שלי: הית לדג`ר, "האביר האפל" (כמובן)

סרט תיעודי:
ההימור שלי: "איש על חבל"

אפקטים:
ההימור שלי: "האביר האפל"

עריכת סאונד:
ההימור שלי: "האביר האפל"

מיקס סאונד:
ההימור שלי: "וול-E"

עריכה:
ההימור שלי: "נער החידות ממומבאי"

פסקול:
ההימור שלי: "נער החידות ממומבאי"

שיר:
ההימור שלי: "O Saya", "נער החידות ממומבאי"

סרט זר
ההימור שלי: "ואלס עם בשיר" (יאללה ישראל!)

בימוי:
ההימור שלי: דני בויל, "נער החידות ממומבאי"

שחקנית:
קייט ווינסלט, "נער קריאה"

שחקן:
מיקי רוק, "המתאבק"
הסרט:
"נער החידות ממומבאי"

יאללה להחזיק אצבעות ל"ואלס עם בשיר"!

אין תגובות: