יום רביעי, 18 בפברואר 2009

טריילר: "The Last House on The Left" רימייק לסרטו של ווס קרייבן


אפילו חובבי האימה הנלהבים ביותר כבר מוכרחים להודות – מישהו חייב לשים סוף לתופעת הרימייקים שמשתלטת על כל חלקה טובה וכל זיכרון ילדות. הרי בסך הכל, הדרישות שלנו לא גבוהות: קצת שיסופי גרונות מדממים, קורטוב של אסתטיקה זוועתונית מתובלת בצילום חד ומדוייק ותסריט סביר שיצליח לגבש את כל אלו לכדי קו נראטיבי מתקבל על הדעת.

ובכל זאת, נדמה שבהוליווד מתקשים לענות אפילו על הדרישות הבסיסיות הללו, מה שגורר את הז'אנר כולו למערבולת מסחררת של חידושים, הומאז'ים והמשכונים. אמנם הרימייקים הללו משובחים בחלקם, אבל לפעמים פשוט קשה להימנע מתחושת החמצה על כך שכל הכישרונות החדשים והפריחה של הז'אנר לא מושקעים ברעיונות חדשים.

הפעם רימייק ל"The Last House on The Left" סרטו הראשון של הבמאי האגדי ווס קרייבן מ-1972, אותו הפיק שון ס' קאנינגהאם, הלא הוא האב הרוחני של סרטי "יום שישי ה-13". הגרסה המחודשת מוצאת את קרייבן עצמו בעמדת המפיק, כשאת מקום הבמאי תופס הפעם דניס ליאדיס.

הגרסה המחודשת מספרת על חבורת פושעים שמתעללים בנערה, יורים בה ומותירים אותה למות לבדה – אולם מוצאים מקלט לילי בבית הלא נכון, מה שמוביל למאבק רצחני בינם לבין הנערה והוריה. האמת היא שלמרות שהטריילר מספק הצצה למה שנראה כמו חידוש עשוי היטב, הוא נראה גם מאופק הרבה יותר מהסרט המקורי והרבה פחות סדיסטי. ואולי זו פשוט אותה תחושה שהגיע הזמן להניח לסרטי האימה הקלאסיים לנפשם.

הסרט יעלה לאקרנים בארה"ב במהלך 2009 .



לצפייה באיכות גבוה כנסו ל- Apple, או באתר הסרט.

אין תגובות: