יום שישי, 13 בפברואר 2009

חדשות המסך הקטן: הריאלטי משתלט על ארה"ב

ב-MTV נהנים מההצלחה ומזמינים עוד תוכניות ריאליטי, VH1 ממשיכים לבקר בבתים של סלבס עשירים ו"אמריקן איידול" מרחיבים את הפורמט. חדשות המסך הקטן מהעולם הגדול .

MTV כבר מזמן זנח את אג'נדתו המוזיקלית ומתמקד כמעט לחלוטין בתוכניות ריאליטי ש... איך נאמר זאת בעדינות? לא ניתן להגדירן כסוגה עילית. עכשיו, לאור ההצלחה, הזמינה הרשת עונה שנייה ל-"The City", סדרת ההמשך של "The Hills" המתרחשת בניו-יורק, וכמו כן אישרה את עלייתה לאוויר של "Teen Cribs", מעין פיילוט בשידור לביקורי בית אצל סלבריטאים צעירים, לאחר ספיישל מוצלח ששודר לאחרונה.

ואם כבר ריאליטי בערוץ מוזיקה, גם VH1 מתהדר בלא מעט תוכניות מציאות משלו. החדשה שמרעישה את הקהל האמריקני היא זו שתלווה את כוכב קבוצת הפוטבול "דאלאס קאובויז" מטקסס, טריל אוונס. כמיטב המסורת, תעקוב הסדרה אחר חייו הצבעוניים של כוכבה, כשבמרכזה הקריירה והחיים הנוצצים של אחד הספורטאים העשירים בארצות הברית.

אייס יאנג, פליט העונה החמישית של "אמריקן איידול", ינחה תוכנית חדשה שתעקוב אחר התפתחויות העונה הנוכחית והשמינית של הריאליטי המצליחה בארצות הברית. "אמריקן איידול אקסטרה" תעלה ב-FOX, במקביל לעליית תוכניות האולפן של העונה, ותשודר לראשונה ב-26 במרץ.
פרט לביקורת שהוא עצמו הבטיח להשמיע בתוכנית, לצד שדרית הספורט של הרשת ג'יליאן ברברי-ריינולדס, יאנג יארח בשידוריו גם פליטים אחרים מהעונות הקודמות של הריאליטי וככל הנראה גם את השופטים, שיגיחו לאולפן להוסיף עוד אש למדורה. יהיה לוהט, כנראה.

אין תגובות: