יום שני, 16 בפברואר 2009

פרס ל"ואלס עם באשיר" מהתסריטאים


סרטו של ארי פולמן זכה בפרס התסריט התיעודי הטוב ביותר מטעם איגוד התסריטאים. "נער החידות ממומביי" זכה בפרס התסריט המעובד הטוב ביותר, "מילק" בפרס התסריט המקורי .

שבועיים לפני טקס האוסקר, הספיק "ואלס עם באשיר" לאסוף עוד פרס: סרט האנימציה של ארי פולמן זכה הבוקר בפרס התסריט הטוב ביותר לסרט תיעודי, בטקס פרסי איגוד התסריטאים (WGA) שנערך בלוס אנג'לס. זוהי הפעם השנייה בשבוע האחרון ש"ואלס עם באשיר" זוכה בקטגוריה תיעודית: ביום ראשון שעבר זכה הסרט בפרס לסרט התיעודי הטוב ביותר מטעם איגוד הבמאים. כזכור, הסרט אינו מועמד בקטגוריה התיעודית באוסקר.

בפרס התסריט המעובד הטוב ביותר זכה סיימון בופוי על "נער החידות ממומביי", שממשיך לאסוף כמעט כל פרס משמעותי בדרכו אל האוסקר. הפרס לתסריט המקורי הטוב ביותר הוענק לדסטין לאנס בלאק על "מילק", סרטו של גאס ון

סנט שמגולל את סיפור חייו של הארווי מילק, ההומוסקסואל המוצהר הראשון שנבחר למשרה ציבורית בארצות הברית ונרצח כשנה לאחר מכן.

בקטגוריות הטלוויזיוניות, זכו "הגברים של שדרות מדיסון" בפרס לסדרת הדרמה ו"רוק 30" בפרס לסדרה הקומית. "In Treatment", הגרסה האמריקנית ל"בטיפול" הישראלית, זכתה בפרס לסדרה החדשה הטובה ביותר.
מקור: סוכנויות הידיעות

אין תגובות: