יום שישי, 13 בפברואר 2009

כריס בראון חשוד בתקיפת ריהאנה ?


"עיניים סגולות, שטפי דם וחבורות" הם רק חלק מהמזכרות שהשאיר עליה בראון. "הוא דפק לה את הצורה", סיפרו.

התקרית התחילה כאשר ברגע האחרון ריהאנה וכריס בראון ביטלו את השתתפותם בטקס הגראמי ה- 51. לפי הדיווחים, כריס בראון היה מעורב בתקרית אלימה, נמלט ובשעות אחרונות הסגיר עצמו. בתום החקירה הוא שוחרר בערבות של 50,000 דולר.

בהתחלה היו שמועות שכריס בראון היה בתקרית אלימה עם אישה ולא ברור מי האישה, אחר כך היו שמועות שריהאנה בכלל עברה תאונת דרכים, ופניה נפגעו, ואין קשר בין מקרה זה לבין זה של בראון.
לאחר השמועות הרבות אישרו במשטרת אל. איי שהתקרית האלימה הייתה בין בראון לריאנה .

עורך דינו של בראון ימסור הודעה לתקשורת, בה יבהיר את המצב מזווית הראייה שלו. ריהאנה, לעומתו, שזווית הראייה שלה נפגעה, קיבלה דוברת חדשה בדמות סבתה שמסרה: "היא בסדר. אני לא רוצה שאנשים ידאגו. היא מסתדרת מצוין".

על פי הדברים של המשטרה: התובע במשפטו של בראון שצפוי להיפתח בחודש הבא, פנה למשטרה בבקשה לקבל ראיות נוספות שעדיין לא פורסמו בתקשורת, לפני הגשת כתב האישום. לפי הערכות, ישנה אפשרות כי בראון יואשם בניסיון לרצח. בכל מקרה, את עונשו הוא מתחיל לקבל כבר מעכשיו לאחר שתחנות רדיו ברחבי ארצות הברית החליטו להחרים את שיריו וקמפיין למסטיקים בכיכובו ירד מהמסך.

מהפרטים שמתבררים אט אט, ככל הנראה בראון (19) חשד בריהאנה (20) שהיא מתרועעת עם גבר אחר, עצר את מכוניתו בצד הדרך והחל להתווכח איתה. במשך דקות ארוכות השיחה התנהלה בעזרת אוצר מילים מצומצם שכלל את המשפט "פאק יו" מצידו ואת המשפט "פאק יו טו" מצידה. לאחר מספר דקות ריהאנה משכה את מפתחות המכונית וזרקה אותם מחוץ לחלון, מה שהביא לבראון את הסעיף. הוא הוציא אותה החוצה, היכה אותה וניסה לחנוק אותה עד שהיא איבדה את הכרתה.

משם הסיפור כבר ידוע. בראון נמלט, ריהאנה פונתה לבית החולים וככל הנראה היא תזדקק לניתוח פלסטי כדי לתקן את הנזק. בנוסף, הזמרת ביטלה את ההופעה באינדונזיה שהיתה מתוכננת למחר בערב ואת מסיבת יום ההולדת המתוכננת לה לשבוע הבא. לפי הערכות, נערת המטריה תעלם בשבועות הקרובים מהבמה ותחזור לבית הוריה בברבדוס, שם תשהה עד שתחלים. נכון לעכשיו, לא התקבלה תגובה רשמית מכיוונה של ריהאנה.


מאת: Eonline

אין תגובות: