יום רביעי, 24 בדצמבר 2008

yes תשדר את טקס האוסקר ה-81


טקס האוסקר ה-81 יתקיים ב-23 בפברואר בהנחיית השחקן האוסטרלי יו ג'קמן. המכורים יוכלו לצפות בשידור חי בערוצי הסרטים של yes .

עונת הסרטים בהוליווד החלה באופו רשמי וכל המשוגעים לדבר יוכלו לצפות באמא של כל הטקסים – האוסקר כמובן ב-23 בפברואר בערוצי הסרטים של yes. השידור החי יכלול גם את סיקור "השטיח האדום", החל מהשעה 1:00 לפנות בוקר. הגרסה הערוכה והמתורגמת תשודר גם היא בערוצי הסרטים, ביום שלישי 24 בפברואר בשעה 21:30. המועמדים לפרסים בקטגוריות השונות יוכרזו ב- 22 בינואר בלוס אנג'לס, ב- 5:30 בבוקר שעון LA, 15:30 אחה"צ שעון ישראל.

את טקס האוסקר ה-81 ינחה השנה השחקן האוסטרלי וגבר השנה של מגזין "פיפל", יו ג'קמן שנבחר על ידי מפיקי הטקס כי הוא "המארח המושלם וכוכב קולנוע המוערך בכל העולם. יש לו את האלגנטיות והסטייל כמו גם את החושים המתאימים להנחיית אירוע כזה. יו הוא הבחירה האידיאלית להנחיה של אירוע החוגג את הסרטים של השנה והוא ייהנה מכל רגע". תהיה זו הפעם הראשונה שאת טקס האוסקר ינחה מנחה שאינו אמריקאי.

ומה לגבי בורסת ההימורים? אין ספק שנהיה חכמים יותר אחרי טקס "גלובוס הזהב" שיתקיים בתחילת ינואר ומשמש כמעט תמיד כאינדיקטור לזכיות באוסקר. ובכל זאת, מיטב מבקרי הקולנוע שהתאספו לסיעור מוחין קצר, מהמרים על "נער החידות ממומביי" כסרט הטוב של השנה, שון פן ("מילק") כשחקן השנה וקרב בין קייט ווינסלט ומריל סטריפ על תואר השחקנית.
מאת: Nana

אין תגובות: