יום שבת, 13 בדצמבר 2008

בושמי יגלם מאפיונר בסדרה חדשה "Boardwalk Empire"

השחקן והבמאי סטיב בושמי יגלם מאפיונר בסדרת טלוויזיה על שנות ה-20, שיפיק ויביים מרטין סקורסזה עבור רשת HBO .

במאי הקולנוע מרטין סקורסזה מפיק סדרת טלוויזיה בשם "Boardwalk Empire", המבוססת על ספר עיוני של נלסון ג'ונסון, המתעד את ראשיתה של אטלנטיק סיטי בשנות ה-20 של המאה ה-20. העיבוד לטלוויזיה נכתב על ידי טרנס ווינטר והסדרה עתידה להיות מבויימת על ידי סקורזה עצמו.

סטיב בושמי ("כלבי אשמורת", "ספרות זולה", "ארמגדון", "קון אייר") יגלם ככל הנראה את נוקי ג'ונסון, איש עסקים נכלולי, המנהל קו הפצה של אלכוהול בשלב שבו מתחיל האיסור למכירת משקאות חריפים להיות מיושם בארצות הברית.

שיחות על תפקיד בסדרה מתקיימות עם קלי מקדונלד אשר תגלם את מרגרט, מהגרת אירית חכמה, שמתחתנת עם הגבר הלא נכון, רק כדי להימלט מבית הוריה.

פרק הפיילוט מאחד את בושמי עם רשת HBO, איתה התחכך בצילומי הסדרה "הסופראנוס". בושמי זכה בפרסי אמי על בימוי בסדרה ב-2001 ועל משחק בה ב-2004.

בושמי היה מועמד לפרס אמי נוסף השנה, על תפקיד אוחר בקומדיה "30 Rock" מבית NBC. סרטיו הבאים של בושמי כוללים את הקומדיה הדרמטית של מיגל ארטרה "Youth in Revolt" (מרד נעורים) ו-"Rage" (זעם), בבימויה של הקולנוענית הבריטית סאלי פוטר.

גם פניה של מקדונלד מוכרים לצופה ברשת HBO. היא זכתה בפרס האמי על תפקידה בסרט "הנערה בקפה" ושיחקה בסרט זוכה האוסקר "No Country for Old Men".

מקור הידיעה: סוכנויות הידיעות

אין תגובות: