יום חמישי, 25 בדצמבר 2008

ג'סיקה אלבה וקייסי אפלק יככבו בסרט ל"The Killer Inside Me"


הבמאי מייקל ווינטרבוטום ("אנשי המסיבות","בכוח הלב") יעבד את הנובלה הקלאסית של הסופר ג'ים תומפסון "The Killer Inside Me" לסרט.

הסרט יהיה מבוסס על ספרו ובסרט יככבו ג'סיקה אלבה ו-קייסי אפלק .
הסרט מספר על שריף (אותו מגלם קייסי) בעיירה דרומית קטנה שרוצח את תושביה על ימין ועל שמאל, ג'סיקה תגלם זונה אשר תיהיה מעורבת בסיפור.

הספר יצא ב-1952, ב-1976 הופקה גרסה קולנועית זניחה ועשויה רע ל-"The Killer Inside Me" בכיכובו של סטייסי קיץ'.

ג'ים תומפסון התחיל לכתוב סיפורים קצרים וכתבות למגזינים שוליים כבר בסוף שנות ה-20, אבל פרסם את ספרו הראשון רק ב-1942. בין לבין הוא הסתובב בשדות הנפט של דרום ארה"ב, רכב על רכבות מסע עם נוודים, וכו' .
בשנות ה-40 הוא התחתן והשתקע, ופרסם שני ספרים בכריכה קשה. הספרים נהנו מביקורות חיוביות אבל לא מכרו ולא הכניסו כמעט כסף לתומפסון.
רוב הספרים של תומפסון עסקו בפסיכופטים ופריקים כאלה ואחרים, רוצחים, פושעים, זונות וכו', לרוב בגוף ראשון.

עם הזמן רוב ספריו של תומפסון הפכו לסרטים, אבל לרוב סרטים זניחים שלא הצליחו:
בשנות ה-70, כאשר דור חדש של במאים ותסריטאים השתלט על הוליווד, ההתעניינות בתומפסון עלתה, במיוחד מצד רוברט רדפורד, שרצה להפוך את אחד מספרי הנוודים של תומפסון לסרט - תומפסון מכר את הזכויות על ספר בגרושים לחבר המפיק של רדפורד בתמורה לזכות לכתוב את התסריט, אבל שום דבר לא יצא מהפרויקט, ותומפסון איבד את הזכויות לספר לנצח. ב-1972.
ספרו The Getaway עובד לסרט בכיכובם של סטיב מקווין ואלי מקגרו ובבימויו של סם פקינפה, אבל למרות שהמנטליות של פקינפה היתה דומה לזאת של תומפסון, פקינפה היה במאי שכיר בפרויקט הזה ובסך הכל רצה לעבור את הצילומים בשלום לקבל את הכסף המגיע לו.
הספרים שלו זכו להערכה מחדש בסוף שנות ה-80 וכמעט כל הספרים שלו, כמה עשרות עדיין מודפסים בקביעות. ב-1990 הופקה גרסה לספרו The Grifters (הנוכלים) בבימויו של סטיבן פרירס ובכיכובם של ג'ון קיוזק, אנג'ליקה יוסטון ואנט בנינג. הנוכלים לא היה אחד מהספרים הטובים יותר של תומפסון, והגרסה הקולנועית גרועה עוד יותר, למרות שיש לאנשים נטייה לאהוב אותה. גם ב-1990 הופק סרט של After Dark, My Sweet, בכיכובם של ג'ייסון פטריק וברוס דרן, שלא ראיתי. ב-1997 נובלה של תומפסון בשם This World, Then the Fireworks הפכה לסרט חמוד אבל זניח עם בילי זיין וג'ינה גרשון.

עכשיו רק צריך לחכות ולראות האם העיבוד החדש ל"רוצח שבפנים" יצליח או שגם יהיה כישלון גמור?

מקור הידיעה:
The Hollywood Reporter

אין תגובות: