יום ראשון, 21 בדצמבר 2008

MTV מפיקה שמונה תוכניות ריאליטי חדשות


רשת MTV כבר מזמן לא מתעסקת רק במוזיקה וקליפים, הרשת שהולידה את "העולם האמיתי", "משפחת אוסבורן" ו"The Hills", אישרה השבוע שמונה תוכניות ריאלטי מקוריות חדשות ל-2009.

אז מה מצפה לנו:
סדרת ספין אוף לריאליטי "רוב וביג", אחת הפופולריות ב-MTV.
"רוב וביג" הציגה את קורותיהם של אשף הסקייטבורד המקצועי רוב דירק, וחברו הטוב ביותר, שומר ראשו כריסטופר "ביג בלאק" בויקין, שמשקלו עולה על 150 קילו.
בסדרת ההמשך, "ה'פנטזי פקטורי' של רוב דירק" , הוא ינסה להרחיב את עסקי הסקייטבורד שלו באמצעות בית עצום מימדים שהוא הסב לגן עדן למחליקים.

סדרת בת נוספת מתוכננת לריאליטי "Run's House", שבמשך חמש עונות צולמה בביתו של הראפר ואיש המשפחה ג'וזף סימונס, המכונה "רב ראן". סדרת הבת, שתופק על ידיד שון "דידי" קומבס, תיקרא "הבנות של אבא", ויככבו בה ונסה ואנג'לה, בנותיו של רב ראן, שעובדות ללוס אנג'לס, וחונכות קריירות של משחק ועיצוב בגדים.

סדרת בת נוספת שתעלה ב-2009, תהיה מבוססת על סדרת הסרטים הדוקומנטריים, "?How's Your News", שתופק על ידיד יוצרי "סאות'פארק", מאט סטון וטריי פרקר. "?How's Your News" המקורית עוקבת אחר קבוצת עיתונאים הסובלים מפיגור שכלי, המסיירים ברחבי ארצות הברית ומראיינים אנשים ברחובותיה. הסדרה, שהחלה להצטלם ב-1998, תעובד לסדרה חדשה עבור MTV, ובה קבוצת כתבים מוגבלים בשכלם יכסו אירועים גדולים כמו טקס הענקת פרסי הגראמי.

בסקציית הסדרות החדשות אפשר למצוא סדרה של ניק לאשיי, הזמר שנכשל בזמרה ובנישואין לג'סיקה סימפסון, שתועדו על ידי הרשת לפני כמה שנים. לאשיי מפיק תוכנית חסרת שם עדיין, על סטודנטים הלומדים בבית הספר לאומנויות ולאומנויות הבמה בסינסנטי.

סדרת סטודנטים חדשה אחרת היא ריאליטי בשם "חיי קולג'", שתהיה מבוססת על חיי סטודנטים שנה א' באוניברסיטת וויסקונסין במדיסון, ותצולם על ידי הסטודנטים עצמם. סדרה על מה שסטודנטים עושים כשהם יוצאים את שערי האוניברסיטה תתעד את המתרחש מאחורי הקלעים של האתר "הומור קולג'" - מקום עבודה יוצא דופן שמנוהל על ידי בני 20 פלוס.

"קרקס ניטרו", ריאליטי בכיכובו של אופנוען הפעלולים טראביס פסטראנה, וחבריו הקומיקאים ג'וני נוקסוויל וג'ף טרמיין (מנחה "ג'אקאס"), וגם "The Girls of Hedsor Hall" בהפקת דונאלד טראמפ בה ינסו לשקם נערות מסיבות, "The Girls of Hedsor Hall" - סדרה בסגנון "המהפך".

מקור הידיעה: MTV

אין תגובות: