יום שבת, 13 בדצמבר 2008

פרס איגוד הכותבים של אמריקה: "משפחת סימפסון" מובילים


"משפחת סימפסון" מובילה את רשימת המועמדים לפרסי איגוד הכותבים של ארצות הברית עם חמש מועמדויות מרכזיות, ביניהן "הסדרה הקומית הטובה ביותר". הגרסה האמריקאית של "בטיפול" מועמדת לפרס סדרת הדרמה החדשה הטובה ביותר .

כותבי אמריקה אוהבים את "משפחות סימפסון", כך עולה לפחות מרשימת המועמדויות לפרס איגוד הכותבים של אמריקה, ה-WGA, אותו איגוד מקצועי ששבת בתחילת השנה והשבית את טקס "גלובוס הזהב" ואת הוליווד כולה.
ב-7 בפברואר, יחלק האיגוד כמדי שנה את פרסיו, בטקס שייערך בלוס אנג'לס, ורבים מהם הוא מייעד למשפחה הצהובה.

הסימפסונים הם המועמדים החזקים ביותר בטקס השנה. הסדרה מועמדת בחמש קטגוריות, ולראשונה גם לפרס הסדרה הקומית הטובה ביותר, לצד "הפמליה", "העשב של השכן", "רוק 30" ו"המשרד". בנוסף, ארבעה פרקים שלה מועמדים כל אחד בנפרד בקטגוריות האנימציה הטובה ביותר.

אחרי "משפחת סימפסון", "רוק 30" היא הסדרה האוחזת במספר המועמדויות הגבוה ביותר, עם ארבע מועמדויות בסך הכל, כולל שלוש ל"פרק הקומי הטוב ביותר".

במהלך 19 עונותיה, "משפחת סימפסון" גרפה לא מעט פרסי WGA בקטגוריית האנימציה, וזו הפעם הראשונה שהיא מועמדת בקטגוריית הסדרה הקומית הטובה ביותר.

"In Treatment", הגרסה האמריקאית ל"בטיפול", מועמדת אף היא לפרס, בקטגוריית סדרת הדרמה החדשה הטובה ביותר. היא מתחרה מול "החיים על מאדים", "True Blood", "שובר שורות" ו"Fringe".

בקטגוריית הדרמה הטובה ביותר מתמודדות "אבודים", "אורות ליל שישי", "הסמויה", "הגברים של שדרת מדיסון" ו"דקסטר".

במקביל, חברת הכבלים HBO וחברת ההפצה "וורנר הום וידיאו" הודיעו (ב-8 בדצמבר) שמארז DVD בן תשעה דיסקים של "In Treatment", ייצא לחנויות ב-24 במארס 2009, במסך רחב, והמחיר שלו יהיה 59.99 דולרים.

ייתכן שמועד היציאה החדש נבחר בגלל קרבתו לעליית העונה השנייה של הסדרה, אולם HBO לא הכריזה עדיין על מועד עלייה מדויק. העונה השנייה של "In Treatment" הוכרזה ב-20 ביוני, ונאמר אז שמצוות השחקנים המקורי, יוותרו בה רק גבריאל ביירן, הפסיכולוג והדמות הראשית בסדרה ודיאן וויסט, המטפלת שלו. את מטופליו החדשים, כך הוכרז באוקטובר, יגלמו שחקנים חדשים ובהם ג'ון מהוני ("פרייז'ר"), אליסון פיל, והופ דייויס.

אין תגובות: