יום שלישי, 2 בדצמבר 2008

זאק בראף עוזב את "סקראבס"


אחרי שמונה עונות כד"ר דוריאן, עוזב זאק בראף את "סקראבס". "אני מרגיש שיש כל כך הרבה דברים שאני רוצה לעשות", אמר בראף שביקר השבוע בארץ .

אם אתם מעריצי "סקראבס" ומחכים לעונה השמינית של קומדיית בית החולים, שתחזור למרקעים בארה"ב בינואר, לא מומלץ שתיקשרו יותר מדי לד"ר דוריאן (אם עוד לא עשיתם את זה אחרי שבע עונות).

זאק בראף, כוכב הסדרה שנמצא בשבוע האחרון בארץ בביקור פרטי, אישר שהוא פורש מהתוכנית ולא יחזור לעונה התשיעית. הודעתו של השחקן שמה קץ לשמועות שהיו לאחרונה על עזיבתו. יחד עם בראף תפרוש מ"סקראבס" גם ג'ודי רייס, שמשחקת את האחות קרלה אספינוזה. שינויים נוספים יקרו גם מאחורי הקלעים עם עזיבתו של יוצר הסדרה, ביל לורנס.

"אני עוזב את 'סקראבס' כי אני מרגיש שיש כל כך הרבה דברים שאני רוצה לעשות. זו החוויה המדהימה ביותר שהיתה לי בחיים, אבל כשאתה עובד בתוכנית טלויזיה, אתה בבעלות שלה", אמר בראף שינסה את מזלו על המסך הגדול.

בראף ביקר השבוע גם בארצנו, אך לצד ביקוריו במדינות שונות ברחבי העולם ושיטוט במועדוני לילה, הוא מפתח את כישורי הטיסה שלו בשיעורי טיס.

אין תגובות: