יום חמישי, 25 בדצמבר 2008

"קפטן אמריקה" זוכה לבמאי; ותסריטאי


"קפטן אמריקה" יוצא לדרך עם במאי מפיק ותסריטאי:
קווין פיג' (סרטי מארוול למיניהם) יפיק, ג'ון ג'ונסטון ("מותק הילדים התכווצו", "פארק היורה 3") יביים וכריסטופר מארקוס וסטיבן מק'פילי ("Chronicles Of Narnia") יספקו את התסריט לסרט בכיכוב הקפטן: First Avenger: Captain America שצפוי לצאת ב- 6 למאי 2011.

קפטן אמריקה, לבוש הכחול והאדום כמות הדגל האמריקאי ומזוין במגן בלבד, הפציע לעולם ב-1941 בידי ג'ק קירבי וג'ו סיימון (שניהם כיום נחשבים מאד בתעשית הקומיקס). כחלק מתוכנית מיוחדת של הצבא האמריקאי, הופכים בחור בשם סטיב רוג'רס לסופר-חייל, על רקע האירועים האמיתיים המתרחשים בעולם (מלחמת העולם השניה). אויבו הנורא מכל הוא ה"רד סקאל" (הגולגולת האדומה), שהוא - בהתחשב בתקופה, איך לא - נאצי מרושע במיוחד. הקפטן נעלם לזמן מה בעשור שיבוא אחרי המלחמה, אך שב לחיים כאשר ב"מארוול" החליטו ליצור את ליגת הצדק שלהם: האוונג'רס (Avengers).

כמו בקומיקס, גם בחיים: סרט ה"קפטן אמריקה" הוא אבן דרך במסלול לסרט "The Avengers" שיהיה אול-סטאר מיוחד של האולפנים. הקפטן מיועד להגיע לאקרנים בארה"ב ב-6 במאי, 2011, שזה חודשיים בלבד לפני שיגיע סרט ה-"האוונג'רס" (ב-15 ביולי, 2011). חוץ ממנו יעמדו על המסלול לאוונג'רס גם "ת'ור" וגם פרק נוסף ב"איירון מן".

תחילת הקריירה של הבמאי ג'ונסון, מתחילה עוד באמצע שנות השבעים כאשר היה חלק מהמחלקה הויזואלית של לוקאס-פילמס, והיה חלק מיצירת האפקטים הויזואלים המופלאים שהוצגו ב"מלחמת הכוכבים" ושני המשכיו. באמצע הוא גם טרח לעשות את "שודדי התיבה האבודה" ואת "באטלסטאר גלגטיקה" המקורי (1978).

מקור הידיעה: Superherohype

אין תגובות: