יום שלישי, 2 בדצמבר 2008

12 מיליון צופים לסרט של "24": "Redemption"


"Redemption", סרט הטלוויזיה המחבר בין העונה השישית לשביעית של "24" ששודר בארצות הברית, זכה לאחוזי צפייה מרשימים, אך נמוכים מאלה של פרקי פתיחת העונות הקודמות. וגם: ה"AMA" מסמן תקווה חדשה לטקסי הפרסים .

18 חודשי היעדרות מהמרקע גרמו לצופים להתגעגע. ג'ק באואר (קיפר סאתרלנד) כיבד את מעריציו בגיחה חד פעמית בדמות סרט הטלוויזיה "Redemption" , מבוא לקראת העונה השביעית של סדרת המתח "24" , שתעלה לשידור בינואר 2009.

הסרט בין השעתיים זכה לרייטינג הגבוה ביותר לשידור מתוסרט באותו יום, וסייע לרשת "פוקס" להגיע למקום הראשון בין הרשתות באותו ערב, במדד החשוב ביותר עבור המפרסמים, המודד את הצפייה בקרב גילאי 18-49. הנתונים הללו גבוהים בשלושה אחוזים מנתוני הצפייה שהשיג פרק סיום העונה השישית של הסדרה ששודר במאי 2007, אבל בהשוואה לפרקי פתיחת עונה אחרים של "24" הוא נכשל חרוצות: נתוני הצפייה בסרט היו נמוכים מכל בכורות העונות הקודמות של "24", והרייטינג שלו היה נמוך ב-34% מפרק פתיחת העונה השישית.

הנתונים אמנם היו נמוכים מהתחזיות, אבל הם מנבאים בסיס הזנק יציב שיכול למשוך צופים לסדרה על בסיס קבוע, כשתחזור בעונה חדשה בינואר, מפני שמעריציה נותרו נאמנים לה. כך או כך, DVD של הסרט יצא היום לחנויות בארה"ב.

אין תגובות: