יום שבת, 13 בדצמבר 2008

סדרות חדשות ברשתות הגדולות בארה"ב


הרשתות הגדולות בארצות הברית נערכות לשינויי אמצע העונה הטלוויזיונית. בימים האחרונים פרסמו הרשתות, זו אחר זו, את לוח המשדרים שלהן לחורף הקרוב. ומה בתוכנית? הסיום של "אי.אר", עונה 18 ל"הישרדות" ועונה 14 ל"המירוץ למליון" וגם כמה סדרות חדשות שמחליפות את הישנות.

NBC הודיעה כי "אי.אר" תסיים את דרכה בפרק מיוחד בן שעתים שישודר ב-12 במרץ. שבוע מאוחר יותר, תשיק הרשת את המחליפה, "Kings", מעין סיפור מודרני בנוסח מלחמת דוד וגוליית. הסדרה מגוללת את סיפורו של חייל צעיר המציל את בן המלך וזוכה לאור הזרקורים. המרוויחה הגדולה מהלוח החדש של NBC היא "המשרד" שזכתה לשדר פרק בן שעה במשבצת הנחשקת מיד לאחר הסופרבול ב-1 בפברואר.

כמו כן, הודיעה הרשת כי עונתה החמישית של "מדיום" תחזור ב-2 בפברואר. באותו הערב, יכססו מעריצי "גיבורים" את ציפורניהם כשהכרך החדש בעלילות הגיבורים, "Destiny" שמו, יגיע למסך הקטן. עוד ב-NBC, דונלד טראמפ שב למסך הקטן לעונה שנייה של "Celebrity Apprentice" ב-1 במרץ.

ב-CBS, תחגוג "הישרדות" את תחילת עונתה ה-18 ב-12 בפברואר. גם "המרוץ למיליון" הותיקה, שבה למרקע שלושה ימים לאחר מכן לעונה ה-14.
ב-19 באפריל תעלה הרשת את "Harper's Island" בכיכובו של הארי המלין. הסדרה מספרת את סיפורם של בני משפחה וחברים שמגיעים לחתונה באי אפל, שידוע בשל מקרי רצח לא פתורים מהעבר ומוצאים את מותם אחד אחרי השני.

רשת ABC מתכננת הרבה דם חדש לקראת אמצע העונה. "Castle", סדרה חדשה על כותב ספרי מסתורין, שמסייע לשוטרת ניו-יורקית לפענח חקירות, תעלה ב-9 במרץ. נתן פיליון, פרצוף מוכר מהרבה מאד סדרות (Two guys, a girl and a pizza place") יגלם את הדמות הראשית.

חודש לאחר מכן תשדר הרשת את פרק הפתיחה של ה- "Unusuals" , עוד סדרת משטרה ניו-יורקית עם אמבר טמבלין ("ג'ואן מארקדיה"), אדם גולדברג (אדי מ"חברים") והארולד פרינאו (מייקל מ"אבודים).

"קופידון" , ששודרה אי שם בסוף שנות ה-90 עם ג'רמי פיבן בתפקיד הראשי, זכתה להחייאה וביצוע מחודש, כשבובי קנבל יתפוס את מקומו של כוכב "הפמלייה".

ורשת CW הודיעה ש- "Reaper" תחזור לעונה שנייה ב-1 במרץ עם 13 פרקים, שישודרו ברצף שבוע אחר שבוע.

אין תגובות: