יום שבת, 13 בדצמבר 2008

ירדו מהמסך: "My Own Worst Enemy" ו-"ליפסטיק ג'ונגל"


NBC החליטה להוציא מהשקע את סדרת הבנות "ליפסטיק ג'ונגל" בכיכובה של ברוק שילדס ואת "My Own Worst Enemy" עם כריסטיאן סליטר. שתי סדרות שכוכביהן היו גדולים, אבל הקהלים הצופים בהם הפכו לקטנים.

"My Own Worst Enemy" היא סדרה חדשה של NBC, על סוכן חשאי רב זהויות. הודות לכריסטיאן סלייטר, היא העמידה ציפיות רבות, אבל כוחה לא עמד לה בדרך אל הרייטינג. העונה השנייה של "ליפסטיק ג'ונגל", המבוססת על ספר של יוצרת "סקס והעיר הגדולה" סבלה מההתעללות המסורתית של NBC בסדרות גוועות, והועברה מיום השידור שלה עד שאיבדה כל סימן חיים.


"ליפסטיק ג'ונגל" היא הראשונה להתבטל מסדרות השנה שעברה שקיבלו עונה שנייה.
עוד מועמדות להמתה: "כסף דארלינג", הסבונייה המשפחתית של ABC, עם לוסי לו ופיטר קראוזה, ו"להעיר את נד", סדרה מחממת לב ויצירתית על מוכר פאי בעל יכולת לחצוץ בין מתים למותם לפרק זמן קצוב.

מבוטלת נוספת ומוצדקת יותר, היא "MadTV" שהיתה ל"סאטרדיי ניט לייב", מה ש"שישי סוף" היא ל"ארץ נהדרת" - המתחרה הפחות מצחיקה, הפחות פופולרית והפחות מארחת כוכבים של תוכנית המערכונים המצליחה ביותר בטלוויזיה. אחרי 14 שנות הומור בינוני עד טוב, וחודשיים אחרי תחילת העונה הנוכחית, FOX החליטה שהגיעה העת לקצץ מהלוח שלה את תוכנית המערכונים הלא חיים ארוכת השנים.


מקור הידיעה: Tvbythenumbers

אין תגובות: