יום רביעי, 17 בדצמבר 2008

ג'יי לנו עושה צרות ב-NBC


"אני מרגיש כאילו משא סנטר כבד הוסר מעל כתפי", אמר ג'ימי קימל בתגובה למעבר של ג'יי לנו לשעה 22:00 מדי ערב, אחרי שהיה אמור לעזוב השנה את עולם תוכניות הלילה לחלוטין.

קימל, מגיש התוכנית המתחרה של לנו ב-ABC, היה מודאג להיכן יפנה לנו בעת סיום החוזה שלו עם ה"טונייט שואו", וכעת, כשנתבשר, כמו שאר אמריקה, על השתלטותו של לנו על חמישה ימים בשבוע בתוכנית מוקדמת יותר, קימל מבקש מאמריקה לנשום לרווחה - "נמצאה ממלכה חדשה למלך". אבל רוב תעשיית הטלוויזיה דווקא נושמת פחות טוב, בעקבות המהלך הלא שגרתי.

מאז ההכרזה, עולם הטלוויזיה האמריקאי כמרקחה. ההשתלטות על השעה 22:00 היא רבת משמעות. הגדולה מכולן, היא פיטורים הצפויים בתעשיית סדרות הדרמה, שרצועת השידור של 22:00 שייכת להן באופן מסורתי.

נדמה שאת מה שלא עשתה השביתה לסדרות הדרמה יעשה ג'יי לנו, ומהצופים יגרעו חמש סדרות לפחות, כאשר על הכוונת נמצאות "צ'אק", "אביר על גלגלים", ואפילו "גיבורים", כולן של NBC, את כולן יחליף ברצועת השידור לנו.

ג'ף צוקר, המנכ"ל המושמץ של NBC שעומד מאחורי המהלך, טוען שבזכות תוכנית הלילה החדשה והמוקדמת, קונאן אובראיין, מחליפו של לנו ב"טונייט שואו" יוכל כך להישאר נועז כשהיה, למרות המעבר לשעה המכובדת יותר.

אין תגובות: