יום שני, 8 בדצמבר 2008

סדרות חדשות: צחוקים וריאליטי ב-NBC


רשת NBC חשפה את לוח שידורי אמצע העונה שלה, ובו שלוש תוכניות חדשות שיעלו בינואר - אף אחת מהן אינה מתוסרטת.

השידור המתוסרט החדש היחיד שיעלה ב-NBC באמצע העונה יהיה סרט הטלוויזיה/המיני סדרה "The Last Templar" , שמבוסס על רב המכר של הסופר ממוצא לבנוני ריימונד חורי, והוא ישודר שני לילות ברציפות, ראשון ושני, 25-26 בינואר.

התוכניות החדשות של הרשת, הן הריאליטי "Momma's Boys" ("הבן של אמא") בהפקתו של ריאן סיקרסט, ריאליטי נוספת בשם "Superstars of Dance" ("כוכבי העל של הריקוד") ותוכנית קומית בשם "Howie Do It" .

"Momma's Boys" , שדבר הפקתה פורסם במאי, היא ריאליטי שידוכים, שנשמעת כמו סיוט פולני. התוכנית תשכן גברים רווקים ואמהות שלהם יחד עם מועמדות להשתדך אליהם. האמהות אמורות לסייע יסייעו לבנים לאתר מבין הבנות את בת הזוג הטובה ביותר עבורם. היא תמלא את משבצת השידור של "גיבורים" ו"צ'אק" עד חזרתן למסך.

"Howie Do It" , תוכנית מצלמה נסתרת בכיכובו של הקומיקאי האווי מנדל, מגיש השעשועון "דיל או לא דיל", הוזמנה על ידי הרשת באפריל ותשודר בימי שישי החל מ-9 בינואר.

"Superstars of Dance" היא תוכנית ריקודים תחרותית של יוצרי "נולד לרקוד", שתעלה לשידור ב-4 בינואר, תשודר במהלך ינואר בלבד, ותציג קרבות ריקודים בין רקדנים ורסטיליים. הפורמט אגב גם יעלה בישראל תחת השם "מלחמת העולמות" בסוף חודש דצמבר 2008.

בנוסף, הרשת מתכננת לפחות שני ספיישלים של "סאטרדיי נייט לייב", בעקבות תחיית הרייטינג שחוותה תוכנית המערכונים הוותיקה הודות לבחירות לנשיאות. שני הספיישלים יתמקדו בקולנוע ובספורט, אולי כמחווה לסופרבול בפברואר.

ב-11 בינואר מתכננת NBC לשדר את טקס "גלובוס הזהב", הנמצא בסכנת השבתה, וב-1 בפברואר: הסופרבול. הסיטקום המאוד מסקרן של איימי פולר ("סאטרדיי נייט לייב, "בייבי מאמא"), ש-NBC הזמינו מבית היוצר של "המשרד", לא יעלה לשידור לפני מארס.

אין תגובות: