יום שישי, 31 באוקטובר 2008

קורטני קוקס בסדרה חדשה ברשת ABC


קוקס בת ה-44 , שעוברת בימים אלה תהליך פרידה, תגלם אישה בת גילה שנפרדת מבן זוגה ומגדלת לבדה את בנה המתבגר. את הסדרה יכתוב מי שהיה חבר בצוות הכותבים של "חברים" ויוצר הסדרה "סקראבס", ביל לורנס .

יוצר הסדרה "סקראבס", ביל לורנס, חוזר לשתף פעולה עם אחת מחברותיו הותיקות, קורטני קוקס, בסדרה חדשה ברשת ABC. השניים שיתפו פעולה על הסט של "חברים" כשלורנס היה חבר בצוות כותבי הסדרה.

"Couger Town" תביא אל המסך את סיפורה של פרודה טרייה בת 40 שמגדלת לבד את בנה בן ה-17 ומנסה להתחיל חיים חדשים בלי בעלה לשעבר. "נשים בנות 40 שמופיעות בטלוויזיה נראות יפיפיות ומושלמות, ובלי קמטים", אומר לורנס, "אנשים לא מביאים אל המסך את המציאות מאחורי זה. כאן תהיה אישה שלא מפחדת לדבר על בוטוקס, סקס ועל השינויים שעובר גופה".

הבחירה בקוקס, בת ה-44, לגלם את התפקיד הראשי בסדרה הייתה פשוטה. לורנס ושותפו לכתיבה קווין ביגל חשבו על קוקס מלכתחילה, "היא קומיקאית חסרת פחד", מסביר לורנס. השחקנית כיכבה גם בפרקים הראשונים בעונה בחדשה של "סקראבס" וכך נוצר הקשר המחודש בין השניים.

לורנס מודה כי שאב הרבה השראה מאישתו, השחקנית כריסטה מילר, בת גילה של קוקס, שאמורה להשתתף במספר פרקים של הסדרה החדשה. בינתיים מתכונן לורנס לעלייתה של העונה השמינית של סקראבס ואילו קוקס מתגברת על פרידה מבעלה ועל ביטול הסדרה "Dirt" בה כיכבה.

מאת: NRG

אין תגובות: