יום שבת, 4 באוקטובר 2008

"פרינג'" תמשיך לעונה מלאה

הסדרה מבית היוצר של ג'יי ג'יי אברמס ("אבודים") צלחה את מבחן הרייטינג: רשת "פוקס" הזמינה תשעה פרקים נוספים. ליוצרי הקומדיה "נא לא להפריע", יש פחות סיבות לשמוח .

הסדרה פרינג', אחת המדוברות בעונת הסתיו בארה"ב, בהפקתו ותחת פיקוחו הצמוד של ג'יי ג'יי אברמס ("אבודים", "קלוברפילד") תמשיך לעונה מלאה ברשת "פוקס". כך הודיעה הנהלת הרשת ליוצריה.


קשה להיות מופתעים מההודעה, אם מסתמכים על נתוני הרייטינג של הסדרה מהימים האחרונים. השבוע שודר בארה"ב הפרק המצליח ביותר של הסדרה מאז עלייתה לאוויר בחודש שעבר, מה שגרם לרשת "פוקס" לכבוש את ערב השידורים ביום שלישי האחרון. בסביבתו של אברמס נשמעו עד השבוע לא מעט דאגות באשר לעתיד הסדרה, שכן פרקיה הראשונים לא זכו להצלחה כמו של זה האחרון.

המפיק האחראי אברמס אמר בתגובה: "כמו סדרות רבות אחרות שהכרתי, 'פרינג'' רק מתחילה לתפוס תאוצה. המשך העבודה עליה בידיעה שישודרו יותר מ-13 הפרקים שהוזמנו מראש, גורם גם לנו להבין איזה פוטנציאל אדיר טמון בסדרה. אני מודה על ההחלטה".

סוגרים את המלון: הקומדיה "נא לא להפריע" התבטלה .


מי שקצת פחות מאושרים היום הם יוצרי הסדרה "נא לא להפריע" , שאותם מנהלים ברשת "פוקס" הודיעו להם "נא לא להופיע". הרשת ביטלה את המשך שידור הקודמיה, שבמרכזה צוותי תחזוקה וניהול של מספר מלונות יוקרתיים בניו-יורק.

נציגי "פוקס" לא סיפקו הסברים מיוחדים לביטול הסדרה, שהוצאה לחופש לא מכבר - לאחר שזכתה לביקורות קטלניות כמעט חסרות תקדים, וכעת מתברר כי היא גם לא תשוב ממנו.

אין תגובות: