יום רביעי, 1 באוקטובר 2008

מארק גוגנהיים מדבר על התסריט של Green Lantern


לפני כמעט שנה הוכרז שגרג ברלנטי צפוי לביים את העיבוד הקולנועי המבוסס על דמותו של Green Lantern מבית DC Comics, שאותו הוא יכתוב יחד עם מארק גוגנהיים ומייקל גרין.

כעת, גוגנהיים נתן לאתר ComicCon.com עדכון, "אני עובד קשה על Green Lantern," אמר גוגנהיים. "אני מוכן לסוף שבוע של חופש. אני באמת לא יכול להגיד יותר מדי לגבי זה. נשבעתי שבועת דם של סודיות. אני אומר לכם שבסרט מככב האל ג'ורדן ושהוא תרגום נאמן במידה שלא תאומן של הדמות. הסרט מכבד כל דבר שכל אחד אוהב בגיבור. ניגשנו לזה מנקודת המבט של המעריצים. בכל שלב בדרך, שאלנו את עצמנו מה אנחנו רוצים לראות ומה המעריצים היו רוצים לראות. אני חושב שיש לנו תסריט שלמעשה יספק את כל הרמות הללו. עכשיו אני רק עושה שכתוב לאולפנים עם גרג ברלנטי ומייקל גרין. אנו נמסור אותו בשבוע הבא. אנחנו פשוט ממשיכים לנוע קדימה. זה באמת חומרים טובים!"

"Green Lantern" נוצר בשנת 1940 ע"י מרטין נודל וביל פינגר. האל ג'ורדון, הוא טייס ניסוי שניתנה לו טבעת הכוח בידי חייזר גוסס, אבין סור, והוא הפך לחבר ב"צבא הפקחים הירוקים", כוח משטרתי אינטר-גלקטי המפוקח על ידי "מגיני היקום".

אין תגובות: