יום רביעי, 29 באוקטובר 2008

יוצאים השבוע לאקרניים בארה"ב

PRIDE AND GLORY


סיפור העוסק במשפחה בת מספר דורות של שוטרים. הקודים המוסריים של המשפחה עומדים למבחן כאשר ריי טירני (אדוארד נורטון, "מועדון קרב") חוקר מקרה שחושף שערוריית שחיתות משטרתית חמורה בה מעורב גיסו (קולין פארל, "מיאמי וייס"). בעבור ריי, האמת היא התגלותית, כמו תיבת פנדורה המאיימת לא רק להעמיד על הקצה את מורשת טירני, אלא את כל משטרת ניו-יורק.
גווין או'קונור ("נס הנחישות") ביים ע"פ תסריט של ג'ו קרנהאן ("להרוג את האס", "מחלק סמים").
Trailer / Official Site

******

SAW V


הסרט החמישי בסדרה בה רוצח סדרתי מכריח את קורבנותיו לשחק במשחקי מוות. הוא איננו הורג אותם, אלא נותן להם אפשרות להינצל באמצעות משחק חולני ומעוות. בסרט החמישי כאשר גופתו של ג'ון נמצאת בבית חולים, השוטר ריג נפצע אנושות ועדין כלוא בבית הקטלני, הסוכן פרז מתאושש בבית חולים והסוכן סטראום לא נמצא. אחרי שהופמן שומע את החדשות שמשחקי המסור ממשיכים, הוא נעלם ומשחק חדש מתחיל.
Trailer / Official Site

******

HIGH SCHOOL MUSICAL 3: SENIOR YEAR


הלהיט המוזיקלי חוזר בפעם השלישית ולראשונה על המסך הגדול, עם שירים, ריקודים והמון אהבה. הפעם הגיבורים מסיימים את התיכון.
Trailer / Official Site

******

PASSENGERS


מותחן על טבעי, התרסקות מטוס מחרידה הורגת את כל נוסעיה למעט עשרה. העשרה סובלים מתסמונת פוסט טראומתית, ומקובצים כולם לקבוצת תמיכה שבראשה עומדת פסיכולוגית צעירה ויפה. בהדרגה, מגלה אחד השורדים שלאחר ההתרסקות יש לו כוחות מסתוריים, הגורמים לו לראות אנשים מתים, להחיות אותם.
Trailer / Official Site

******

LET THE RIGHT ONE IN


מבוסס על רב מכר, מספר על ילד בן 12 בשם אוסקר, אשר עובר התעללות מכמה בריונים. אוסקר פוגש בשכנה חדשה, ילדה מיסתורית אשר עם הופעתה הגיעו לעיר מספר מקרי מוות וזוועה. אוסקר מגלה שהשכנה החדשה שלו היא ערפדית, אך החברות שלו עימה חזקה מהפחדים שלו.
הסרט מראה את סיפור מערכת יחסים שבה ילדה מלמדת ילד ביישן איך להגן על עצמו.
בימויי ע"י מארק ריבס (במאי "קלוברפילד") .
Trailer / Official Site

אין תגובות: