יום חמישי, 2 באוקטובר 2008

האם ג'וני דפ ופיליפ סימור הופמן ייככבו בסרט הבא של באטמן?!


כפי שפרסמנו בחודש שעבר, ע"פ דיווחים של אתר ה-Daily Telegraph, הופעתו של הית' לדג'ר בתפקיד הג'וקר בסרט "האביר האפל" העלתה את הרף לנבלים בעיר גות'אם, הדיווחים בארה"ב אומרים שהמפיקים שמו את עיניהם על ג'וני דפ לתפקיד ה-Riddler (החידונאי) ועל פיליפ סימור הופמן לתפקיד ה-Penguin (הפינגווין).

"המפיקים משוכנעים שתפקיד החידונאי הוא מושלם עבור דפ. ג'וני הוא מקצוען. הוא יהיה מסוגל לקחת כיוון ועדיין לעשות את הדמות לשלו. ואיזה פינגווין טוב יותר יש מאשר פיליפ סימור הופמן?" אומר המקור.

מאז השמועות (חלקן מגוחכות יש לומר) לא פסקו, החל משמועות על כך שמילו ונטימיגליה יגלם את דמותו של Robin (רובין) ועד לשמועות שהזמרת שר דגלם את דמותה Catwoman (אשת החתול).

לאחר מכן במהלך תוכנית בתחנת רדיו עם ג'וני דפ המקדמת את האיחוד מחדש של הלהקה שלו, The Kids, ג'וני נשאל שאלת מעריץ לגבי המעורבות שלו לכאורה בפרוייקט.

"אהה כן, שמעתי על זה," הגיב דפ. "לא שאני יודע על זה משהו. נראה שזה יכול להיות ג'וב כייפי לזמן מסויים." אז בדיוק שחשבתם שהדברים לא יכלו להפוך למטורפים יותר, הנה מגיע אלפרד פניוורת' בעצמו ומצטרף לחגיגה.

בראיון עם MTV's Splash Page, השחקן מייקל קיין חושף סוד לגבי הנבלים בסרט הבא. "זה ג'וני דפ בתפקיד החידונאי," אומר קיין. "והפינגווין הוא פיליפ סימור הופמן. הייתי עם בכיר באולפני האחים וורנר ושאלתי, 'האם אנחנו הולכים לעשות עוד אחד?" ממשיך קיין. "הם אמרו כן. אני אמרתי 'איך לעזאזל אנחנו הולכים להתעלות על הית' לדג'ר?' והוא אמר, 'אני אומר לך איך אתה מתעלה על הית', ג'וני דפ בתפקיד החידונאי ופיליפ סימור הופמן בתפקיד הפינגווין."

ואז בשלב מאוחר יותר פיליפ סימור הופמן אמר ל-MTV שהוא לא הולך לגלם את דמותו של אוסוולד קבלפוט. "אף אחד לא דיבר איתי על זה מעולם," אומר הופמן. "זה קרה גם משהו כמו לפני חמש שנים. זו הייתה שמועה בימים ההם וזו עדיין שמועה..." אז או שלמר. קיין יש דמיון מאוד פורה, או שהמשרת הטוב חשף את אחד מהסודות הגדולים ביותר של הוליווד.

אין תגובות: