יום שבת, 1 בנובמבר 2008

CBS מבטלת את "The Ex-List"


לאחר שידור ארבעה פרקים בלבד החליטה החליטה רשת CBS להוריד את The Ex-List, הגרסה האמריקאלית להאקס המיתולוגי, וזאת בשל נתוני רייטינג נמוכים מהצפוי.

לאחר הצלחת "בטיפול" ב-HBO נדמה היה כי הינה מגיעה הצלחה נוספות, אך רשת CBS החליטה לבטל את הגרסה האמריקאית ל"האקס המיתולוגי".

שת CBS האמריקאית רכשה את הסדרה "האקס המיתולוגי", שפותחה על ידי סיגל אבין, בעבור זכיינית ערוץ 2 "קשת". בתחילה, נראה כי ברשת האמריקאית אהבו את הפורמט, ולאחר הפקת פיילוט הזמינה CBS עונה שלמה (13 פרקים).

הסדרה עברה התאמה לקהל האמריקאי, בין היתר על ידי סיגל אבין, יוצרת הסדרה, שהייתה גם המפיקה בפועל של הגרסה האמריקאית. בינתיים שודרו רק 4 פרקים, אך ירידה של למעלה מ-50% ברייטינג גרמו למקבלי ההחלטות ב-CBS להוריד את הסדרה.

הפרק האחרון ששודר זכה לרייטינג נמוך במיוחד של כ-5 מליון צופים, וב-CBS התאכזבו מהנתונים. לשם הדוגמה: הסדרה "הלוחשת לרוחות", ששודרה בעבר באותה משבצת זמן, משכה כ-9 מליון צופים.

כבר לאחר שידור הפרק הראשון הביקורות על התוכנית היו חלוקות. היו שאמרו כי יש לסדרה פוטנציאל, ומנגד היו שלא אהבו את "מוכרת הפרחים" שמתחילה במרדף אחר האקסים שלה, כדי "למצוא את האחד".גם בישראל לא זכה הפורמט להצלחה גדולה, ובקשת החליפו את מועד שידור התוכנית כמה פעמים. בסופו של דבר שובצה התוכנית מחוץ לפריים-טיים ולאחר שידור עונה אחת ירדה מן המסך.

אין תגובות: