יום שני, 13 באוקטובר 2008

יוצאים השבוע לאקרניים בארה"ב

BODY OF LIES


סרט פשע בכיכובם של צמד שחקנים המעולים: ליאונרדו דקפריו ("השתולים"), וראסל קרואו (אמרקין גנגסטר","גלדיאטור")
ליאו מגלם סוכן CIA אמיץ אשר נשלח פעם אחר פעם לאיזורים מסוכנים במיוחד על ידי מפעילו, המגולם על ידי קרואו. מה שליאו לא יודע הוא שקרואו עושה עסקים מהצד עם הפושעים הכי נאלחים באיזורים אלה, מה שמסכן את הסוכן האמיץ. כאשר דיקפריו עולה על התרמית, הוא מחליט להילחם בחזרה, וכך נוצר משחק חתול ועכבר מורט עצבים.
Trailer / Official Site

******

CITY OF EMBER


דרמה עתידנית על עיר מסתורית שנבנתה אלפי קילומטרים בתוך האדמה, לאחר ששואה עמדה לכלות את העולם. מקימי העיר ידעו שהיא תספיק לבני האנוש כמאתיים שנה בלבד. כשהזמן המוקצב אוזל, אנשי העיר מתחילים להשלים עם מותם, למעט שני בני נוער, שמאמינים שמצאו יציאה מהעיר. אך מה יחכה להם על פני השטח?
Trailer / Official Site

******

THE EXPRESS


הסרט הכה אמריקאי הזה, מבוסס על סיפורו האמיתי של גיבור פוטבול המכללות ארני דייויס (רוברט בראון), האפרו-אמריקני הראשון שזכה ב"הייסמן טרופי" – הפרס היוקרתי ביותר שמוענק לשחקן בליגת פוטבול המכללות. בזמן ההכנות לליגת ה- NFL תקפה אותו טרגדיה שמנעה מנמנו להמשיך לשחק. את הסרט ביים גארי פלדר ("משחק המושבעים").
Trailer / Official Site

******

QUARANTINE


כתבת טלוויזיה והצלם שלה מתלווים אל צוות כיבוי אש בלילה שגרתי שלהם. זמן קצר לאחר שהם מגיעים לתחנה, נקרא הצוות לבניין במרכז העיר. כאשר הכתבת, הצלם והכבאים מגיעים אל הבניין, הם מגלים שאחת מהדיירות מתה בעקבות זיהום מסתורי. כאשר הדיירים רוצים לצאת בליווי הכבאים וצוות הצילום, כולם מגלים שהבניין נאטם על ידי רשות המחלות הזיהומיות, וכל אמצעי קשר שלהם לעולם נחסם. מה שקרה בהמשך אותו לילה מתועד רק על ידי קטעי וידאו של הצלם.
Trailer / Official Site

******

ROCKnROLLA


סרט הכנופיות החדש של גאי ריצ'י בכיכובם של: ג'ררד באטלר, טום ווילקינסון וג'רמי פיבן, מספר על מאפיונר השוקד על הונאה נדל"נית של מיליוני פאונדים וחבורת פושעים לונדונים מהעולם התחתון שחומדים את השלל לעצמם.
Trailer / Official Site

אין תגובות: