יום שבת, 4 באוקטובר 2008

יוצאים השבוע לאקרניים בארה"ב

BALLAST


דרמה, סיפור חיוו של נער אפרו אמריקאי החיי בעיירה קטנה במיסייסיפי השוררת עוני ופשע, מנסה לעשות הכל על מנת לשרוד.
Trailer / Official Site

*****

BEVERLY HILLS CHIHUAHUA


סרט הרפתקאות לכל המשפחה, בחופשה במקסיקו, קלואי, כלבת צי'וואווה מהודרת,מוצאת את עצמה אבודה וזקוקה לעזרה כדי להגיע חזרה הביתה.
Trailer / Official Site

*****

FLASH OF GENIUS


בוב קרנס היה איש משפחה ממוצע בשנות ה-60 של ארה"ב, עם בית קטן בפרברים, אישה וילדים אוהבים. באחד הימים המציא קרנס את אחת מההמצאות החשובות של אותה תקופה - מגב קדמי חדשני לרכב.
השמועה עברה מפה לאוזן, וקרנס קיבל הצעה מפתה מאין כמוה מחברת "פורד" תאגיד ענק ומפלצתי, אשר רצה לקנות ממנו את הפטנט. פורד וקרנס כבר נכנסו למשא ומתן, ובזמן הזה חשף בוב את פרטי ההמצאה לחברה. אך בצעד מפתיע, החליטה פורד לפתע להפסיק את שיתוף הפעולה ולא שילמה לקרנס מאום. הפתעתו הייתה רבה כאשר שנה לאחר מכן השיקה החברה את המגבים בכל רכב שייצרה. מאד, במשך קרוב לעשרים שנה, נאבק קרנס בבתי המשפט בתאגיד הענק הזה, בכדי לקבל את מה שמגיע לו.
Trailer / Official Site

*****

HOW TO LOSE FRIENDS AND ALIENATE PEOPLE


"איך לאבד חברים ולהרחיק אנשים" - זוהי קומדיה חדשה בכיכובו של סיימון פג, שזכה לתהילת עולם בסרט Shaun of the Dead ("מת על המתים") חוזר אלינו כעיתונאי בריטי צעיר ושחצן, אשר נחשב למיני סלבריטי באנגליה, ומקבל הצעה לעבוד במגזין אמריקאי נחשב ואקסקלוסיבי. שם, שיטותיו ותחמנותו נתקלים בבוז ובלגלוג, והוא שוחה ללא ספק בבריכה של הגדולים.
Trailer / Official Site

*****

RELIGULOUS


סרטו החדש של הקומיקאי ביל מאהר - משחק מילים באנגלית בין דתי למגוחך, יוצא לבחון בסגנון דוקומנטרי משהו את השפעות הדת במקומות שונים בעולם, והאם הדת היא קדושה, או תעתוע המוני ומגוחך. מאהר צילם במקומות שונים בעולם, כולל בישראל.
Trailer / Official Site

*****

BLINDNESS


הסרט שפתח את פסטיבל קאן היוקרתי הוא הגרסה הקולנועית לספרו עטור השבחים של זוכה פרס נובל לספרות ז'וזה סאראמאגו. אלגוריה לחברה האנושית השרויה תחת מגיפת "עיוורון לבן". ביום בהיר ורגיל לכאורה, רואה לפתע איש אחד את העולם מבעד למסך לבן וחלבי. הוא פונה אל רופאו, שניצב מולו אובד עצות. כמה שעות לאחר מכן, מתחיל גם הרופא לראות לבן. לאט לאט מתפשטת המגיפה בעיר ועוד אנשים מאבדים את מאור עיניהם, עד שנותרת רק אישה אחת שיכולה לראות. מה עומד לקרות למין האנושי כשהאנשים מאבדים בפתאומיות את אחד מהחושים החשובים ביותר? איזו חברה תקום? אשת הרופא, היא היחידה שראייתה לא נפגעה - עדת הראיה למתרחש. היא זו המוליכה את שאר גיבורי הסרט, ואותנו, במסע נדודים ברחובותיה של העיר העיוורת. מסע החושף בפנינו את בסיס טבעו של האדם.
Trailer / Official Site

*****

NICK AND NORAH'S INFINITE PLAYLIST


קומדיה אלטרנטיבית, ניק הוא נגן בלהקת רוק צעירה אשר זוגתו נוטשת אותו ביום ההולדת. נורה היא בחורה מרובעת שמגיעה לבאר בו מנגן ניק, וברגע של לחץ בשל בחור אחר שנמצא בבאר היא מבקשת מניק שיעמיד פנים שהוא בן זוגה. מכאן גורלותיהם מצטלבים, והשניים יוצאים למסע לילי הזוי ומקסים כאחד.
Trailer / Official Site

אין תגובות: