יום שבת, 18 ביולי 2009

ראסל ברנד ינחה את טקס ה-VMA


רשת MTV אהבה את ראסל ברנד כל כך, עד כי החליטה לבקש ממנו להישאר. הקומיקאי הבריטי הפרוע, שידוע בהומור השחור והלעיתים מוגזם שלו - ינחה גם השנה את טקס פרסי הוידאו של MTV - הVMA. כך הודיעה הרשת.
ברנד בן ה-34 אומר שהוא מרגיש "מרוענן" לחזור לכס מנחה הטקסים הרשמי של MTV ומודה שהוא אוהב במיוחד שידורים חיים. לטקס הנוכחי יש לו יותר מחודש להתכונן - הוא יתקיים ב-13 בספטמבר.

"זה מחזק מאד - כמו לצעוד לתוך אוקיינוס חם וכוחני", אומר ברנד בפואטיות. מעבר לתפקידו כמנחה השתתף הקומיקאי בסרט "לשכוח את שרה מרשל" ומוכר כמי שלעג, בטקס הקודם, לאחים ג'ונאס על הפוריטניות שהפכה לנחלתם, לפחות בעיני התקשורת.

השידור הפעם עומד להיות קצת שונה - ברנד יהיה אחראי על מספר מוקדי שידור - ביניהם - הרדיו סיטי מיוזיק הול בניו יורק, שם נערך הטקס לפני שנתיים. שמה של טיילור סוויפט הוא היחיד שנחשף בינתיים והיא תופיע לצד אמנים רבים ששמותיהם יפורסמו מאוחר יותר.

"הולכות להיות הופעות גדולות בכל רחבי ניו יורק", מספר ברנד, "על גשר ברוקלין, על גג האמפייר סטייט ובמקומות אחרים. זה הולך להיות פיצוץ, תתכוננו. אני לא יודע אם אתם לובשים כובע, אבל אם כן, תחזיקו אותו חזק!".

אין תגובות: