יום שלישי, 7 ביולי 2009

טריילר: "Brothers" - ג'ייק ג'ילנהול, נטלי פורטמן, וטובי מגווייר

הצצה ראשונה לסרטו החדש של ג'ים שרידן ("כף רגלי השמאלית"). ב"Brothers" שיצא לאקרנים בדצמבר הקרוב, משתתפים ג'ייק ג'ילנהול, נטלי פורטמן, טובי מגווייר וסם שפרד .

אם יש במאי שפיתח מומחיות ביצירת דרמות קורעות לב, הרי שג'ים שרידן הוא האיש.
שרידן, מי שעומד מאחורי הדרמות עטורות השבחים: "כף רגלי השמאלית", "בשם האב" ו"באמריקה", שידך בין טובי מגווייר, ג'ייק ג'ילנהול ונטלי פורטמן לסיפור על משולש אהבה סבוך.

מגווייר וג'ילנהול מככבים כסם וטומי, זוג אחים שונים זה מזה. סם (מגווייר) הוא לוחם מארינס ואיש משפחה שמכור לשירות המדינה וטומי (ג'ילנהול) הוא בחור שקט אך כריזמטי שמשתחרר מהכלא ומחפש את עצמו.

כשמסוקו של סם מופל מעל הרי אפגניסטן, במהלך שירותו הצבאי, חושבים בני משפחתו כי הוא מת וטומי תופס את מקומו ולוקח על עצמו לגדל את אחייניו לצד גרייס, אישתו של סם, אותה מגלמת פורטמן.

כשסם חוזר הביתה לאחר שהיה בשבי בידי הטאליבן, משתנה שוב הדינמיקה המשפחתית והמשקעים הישנים, כמו גם החדשים, צפים ועולים. לצד השלישייה משחק גם סם שפרד הוותיק.

מהטריילר נראה שגם הפעם, שרידן לא יתקשה לחלץ דמעה מהצופים. הסרט, שמבוסס על סרט דני בבימויה של סוזן בייר שיצא ב-2004, צפוי לצאת לאקרנים בארצות הברית בתחילת דצמבר - בדיוק בזמן הנכון בשביל לקטוף כמה מועמדויות לאוסקר.


אין תגובות: