יום שלישי, 28 ביולי 2009

קומיק קון: הכול על העונה השישית של "אבודים"

כמו בכל שנה בפסטיבל COMIC CON שבסאן דייגו לוקח הפאנל של "אבודים" את מירב תשומת הלב. במיוחד השנה, כשזהו הפאנל האחרון שבו היוצרים דיימון לינדלוף וקרלטון קיוז יכולים למתוח את הצופים והמעריצים ולאתגר אותם. שהרי בזמן הזה בשנה הבאה כבר נדע איך הסתיימה הסדרה.
* מכיל ספויילרים *

אחד הפאנלים המצופים והמסקרנים של הקומיק-קון היה הפאנל של הסדרה "אבודים", שתחזור בסתיו הקרוב לעונה שתחתום את הסדרה. עם העונה האחרונה מגיעות גם הבטחות של היוצרים, שהפעם נדע את כל התשובות. אבל המעריצים, שלא מאמינים לשום מילה של מי שלימדו את בנג'מין ליינוס לשקר, הגיעו לפאנל של הקומיק-קון חמושים בשאלות, תיאוריות קונספירציה, וכמה נקודות זכות מקורסים ב"
אוניברסיטת אבודים". האוניברסיטה היא יוזמה חדשה שהיוצרים העלו לרשת, המאפשרת למעריצים להירשם כסטודנטים לקורסים בנושאים הסובבים את האי וביניהם מסע בזמן, קורס הפילוסופיה "אני אבוד, משמע אני קיים", וקורס בקריאת הרוגליפים. הקליפ המושקע, שנראה אמיתי לגמרי, הוצג בפאנל של הסדרה בקומיק-קון.

לפאנל הגיעו יוצרי"אבודים", קרלטון קרוז ודיימון לינדלוף, ולצידם ישבו מייקל אמרסון (בן),חורחה גארסייה (הארלי), נסטור קרבונל (ריצ'רד), ג'וש האלווי (סויר) ודומיניק מונהאן (צ'ארלי), שהצטרף אל הפאנל במפתיע ובלבל את המעריצים בנוגע לחזרתו לסדרה. היוצרים רמזו שקו הזמן השתנה לאחר מאורעות פרק סיום העונה החמישית, והקרינו שני סרטונים שמראים את חייהם של הארלי וקייט ללא חוויית ההתרסקות על האי. הארלי
מפרסם את ה'ציקן שאק, מסעדת המזון המהיר שניהל לאחר הזכייה בלוטו, כשמזל טוב מלווה אותו לאורך כל הדרך, וקייט מככבת בחדשות ברשימת הפושעים המבוקשים ביותר של אמריקה. לא ידוע אם מדובר בטיזרים אותנטיים לקראת העונה האחרונה, או אם היוצרים משתעשעים כהרגלם עם הצופים. ואם כבר מדברים על קייט, אמרסון, גארסייה וקרבונל גם חשפו בראיון את דעתם על משולש סויר-קייט-ג'ק, והכריזו שהגיע הזמן שקייט תמצא אהבה חדשה.

היוצרים ספרו שהעלילה תלך לקראת סיום מעגלי עם העונה הראשונה, ושבדומה לה, תכלול ריצות אינסופיות בג'ונגל ותעצומות נפש רומנטיות. עוד נחשף שבעונה החששה יחזרו ג'ולייט ודניאל פאראדיי אל הסדרה באופן כלשהו. נזכה גם לגלות עוד כמה פרטים על דמותו האניגמטית של ריצ'רד אלפרט ועברו, שמסתמן כקשור לבלאק רוק. יוזמת הדהארמה לא תזכה לעיסוק נרחב הפעם,אבל מי שמתגעגע יוכל להתנחם בפרומו שהעלו יוצרי הסדרה אל הרשת, שמתאר
סדרה משנות השמונים שעסקה כביכול ביוזמה.

בנוסף, בעונה החדשה לא יהיו פלאשבקים או פלאשפורוורדים, אלא תוצג זווית חדשה לחשיפת הקשרים בין הדמויות. פרק הסיום העתידי של הסדרה דובר גם הוא בכנס, והיוצרים סיפרו שהפרק כבר נכתב מזמן וננעל בתוך קופסה, שתיפתח בתוכנית האירוח של ג'ימי קימל ביום שידור הפרק. חברי הסדרה הפגינו חוש הומור משעשע כשג'וש האלווי עלה על הבמה, חישמל בשוקר את היוצרים והכריח אותם לפתוח את "הקופסה". מייקל אמרסון החל בקריאה דרמטית של התסריט, שהתגלה כסצינה מהסדרה "גיבורים".

תודה ל-חן חדד על הכתבה הנהדרת.

אין תגובות: