יום שלישי, 14 ביולי 2009

מהם הפרוייקטים הבאים של הבמאי אלי רוט?

אלי רוט הבמאי של "הוסטל" , נמצא בימים אלו בראיונות רבים ועונה על שאלות רבות בקשר לשמועות על הפרוייקטים הבאים שלו.

השמועות כוללת את: "הוסטל 3" -המשך שלישי לסרטי הזוועות והעינויים, "Cell" - אימה אשר מבוסס על הרומן של סטיבן קינג, ו- "Thanksgiving" שהוא סרט המוסס על אותו קידמון שרוט ביים בהתחלת הסרט 'Grindhouse'.

בראיון לאתר Cinematical רוט אמר שלפני כל הפרוייקטים העתיידים שלו, הוא מתכנן לביים את המדע הבידיוני "Endangered Species" - שיעסוק בסכת המינים או משהו כזה.

* לגבי "Thanksgiving" הוא כבר מתחיל בהכנות, והכסף כבר מוכן להפקה. והקידמון יהפוך לסרט.
* לגבי "הוסטל 3" רוט אמר לאתר
STYD - כי הוא לא מעוניין להמשיך לביים חלק שלישי, "אם האולפנים רוצים לעשות המשך, זה בסדר מצידי אבל אני לא מעורב". הוא הוסיף ואמר "התחלתי עם משהו ואנשים אחרים רוצים להמשיך את זה, אז לכו על זה" והוסיף "שמתי את כל החיים שלי ב-3 שנים למען הסרטים הללו נתתי את כל מה שיש לי אני מרגיש בר מזל מי שרוצה שמשיך אותם" .
* ולגבי "Cell" - אמר רוט שלמרות שבמשך 2007 הוא היה במגעים עם סטיבן קינג לעבד את ספרו לסרט, הוא הפקיר את הפרויקט והוא לא מעוניין להמשיך. "היו חילוקי דעות ביני לבין האולפנים כיצד להפוך את הספר לסרט"


אז מה מבשל לנו אלי רוט בימים אלו? את הסרט הבידיוני Endangered Species שכרגע לא ידוע לנו פרטים על העלילה, וכמובן "Thanksgiving" המבוסס על הקידמון שרוט ביים לסרט 'Grindhouse'.

מקורות: Cinematical, STYD

אין תגובות: