יום חמישי, 23 ביולי 2009

ניקולס קייג' יהיה הנבל ב-"צרעה הירוקה"

לאחר שדיווחנו השבוע שהשחקנית קמרון דיאז נמצאת בימים אלו במגעים להצטרף לסרט הפעולה "הצערה הירוקה" (The Green Hornet), מגיע דיווח על ליהוק חדש לסרט, ניקולס קייג' כנראה יגלם את הנבל בסרט.

את הסרט כתב סת' רוגן ומביים מישל גונדרי ("קדימה תריץ אחורה"). "הצערה הירוקה" כזכור החל את דרכו בתוכנית רדיו שיצרו ג'ורג' וו. טרנדל ופראן סטרייקר. עשור מאוחר יותר הופיע בסדרת טלויזיה בעלת הצלחה מידתית, עד לסדרה המחודשת ב-1966 עם אמן הלחימה, ברוס לי, שזכתה להצלחה רבה (אך ירדה אחרי העונה השניה שלה).

הסרט צפוי לשלב אמנויות לחימה במלחמה של הגיבור הלבוש ירוקים בפשע, אך כרגע לא ידועים פרטים ממשיים על העלילה. קייג' מיועד לגלם את האיש הרע בסרט – מאפיונר מסוכן, ודיאז מיועדת לתפקיד כתבת החדשות שמסקרת את ענייני הצרעה הירוקה (אותו יגלם רוגן) ואף הופכת למושא אהבתו.

גונדרי נטל את שרביט הבימוי מסטפן צ'ו ("שיגעון הקונג פו"), שגם היה מיועד לגלם את תפקיד העוזר הנאמן, קייטו (ברוס לי בסדרת הטלויזיה). הזה פרש משני התפקידים שלו בסרט, משראה שהפרויקט לא מתקדם. כרגע ניתן לראות שכעת אולפני ההפקה מתניעים את הפרויקט עם כל הכוח, ומכוונים להתחיל צילומים בסתיו הקרוב כך שהסרט יגיע לאקרנים בקיץ של השנה הבאה.

מקור:
Variety

אין תגובות: