יום חמישי, 30 ביולי 2009

קומיק קון: פרטיים חדשים על "The Avenger"

קווין פייג', נציג חברת הקומיקס "מארוול", שבשנה שעברה הקימה חברת-בת להפקת סרטי הקומיקס המבוססים על מותגיה, הגיע לפסטיבל קומיק קון .

פייג' נשאל על ידי העיתונאים לגבי הפרויקטים העתידיים של "מארוול" בקולנוע, והמסקרן מכולם הוא הסרט "The Avenger" , שמתוכנן לצאת בקיץ 2012. "הנוקמים" הם למעשה שילוב של כמה גיבורי "מארוול", הבכירים שבהם הם קפטן אמריקה ואיירון מן.

פייג' אישר שבסרט העתידי יופיעו השניים האלה כמו גם האל הנורדי ת'ור ( הסרט "ת'ור" ייצא בקיץ 2010 ) וניק פיורי- מפקד יחידת SHIELD ( בגילומו של סמואל אל. ג'קסון שכבר גילם את הדמות בסצינת הסיום של "איירון מן" ).

פייג' ציין, כי ייתכן ש"הענק הירוק" , יקפוץ גם כן לביקור ואולי גם "האלמנה השחורה" ( סקרלט ג'והנסון תגלם את התפקיד הזה ב"איירון מן 2″ ) אבל עיקר העלילה תתמקד בארבעת הגיבורים שהזכרנו קודם לכן.

"אסור להעמיס יותר מדי על הצופים. עד קיץ 2012 הם יכירו היטב את פיורי, קפטן אמריקה, איירון מן ו-ת'ור ולכן יהיה להם מעניין לצפות בסרט שבו הארבעה פועלים ביחד ומחלקים ביניהם את הפעילות"- הוסיף פייג'.

מבין הארבעה, אין לנו עדיין מושג מי יגלם את קפטן אמריקה. הסרט בכיכובו אמור להגיע לקולנוע בקיץ 2011, כשנה לפני "The Avenger".

מקור: Firstshowing

אין תגובות: