יום שישי, 24 ביולי 2009

טריילר: "אליס בארץ הפלאות" של טים ברטון

העיבוד המצופה של טים ברטון ל"עליסה בארץ הפלאות", זכה סוף סוף לטריילר רשמי שדלף לרשת ואפשר הצצה מרהיבה לעולם המרשים והאפל שיצר הבמאי המוערך.

ברטון ("המספריים של אדוארד", "סווני טוד", "סליפי הולו") דבק גם הפעם בפרטנרים שעבדו לצידו ברבים מסרטיו: ג'וני דפ והלנה בונהם קרטר (זוגתו של ברטון), שזהו שיתוף הפעולה הרביעי שלהם על המסך הגדול. דפ מגלם בסרט את דמותו של הכובען המטורף, בונהם קרטר מגלמת את המלכה האדומה, ואת המלכה הלבנה מגלמת אן האת'ווי ("השטן לובשת פראדה", "רייצ'ל מתחתנת"). מי שנבחרה לגלם את דמותה של עליסה היא השחקנית האוסטרלית מיה וואסיקובסקה (שמוכרת לצופי המסך הקטן מהגרסה האמריקאית של "בטיפול).
זהו שיתוף הפעולה השביעי בין דפ לברטון, שהחלו את דרכם המשותפת ב-1990 עם "המספריים של אדוארד" .

הספר הקלאסי של לואיס קרול, "הרפתקאות עליסה בארץ הפלאות", זכה לעשרות עיבודים לסרטי קולנוע וטלוויזיה במהלך השנים. בין המוכרות שבהן היא סדרת האנימציה היפנית שהופקה בשנת 1983 וזכתה לפופולריות רבה גם בישראל כששודרה בערוץ הראשון בסוף שנות השמונים. ברטון סיפר בראיון ל-“L.A Times” שמשום מה אף אחת מהגרסאות הקולנועיות שהיו לסיפור המשונה והמרתק הזה לא באמת הצליחה להשאיר עליו רושם כלשהו. הוא סבור שבכל הסרטים עליסה עוברת בין כל הדמויות המשונות המרכיבות את הסיפור, אך בעצם אינה עוברת תהליך ממשי. בסרט החדש הוא מבקש להעביר את עליסה מסע פסיכולוגי אל תוך ארץ הפלאות, ואיתה גם את הצופים.

ברטון עיבד בסרט הנוכחי את "עליסה בארץ הפלאות" ואת "מבעד למראה" , שני ספריו הקלאסים של לואיס קרול, תוך שהוא משלב בין אנימציה ושחקנים חיים. הסרט, שייצא לאקרנים ב-5 במרץ 2010, צפוי להיות מוקרן בגרסת תלת מימד.

עד אז, צפו בטריילר המסקרן, שמובא כולו מנקודת מבטו של הכובען המטורף בגילומו של ג'וני דפ:


2 תגובות:

פופ אפ אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
פופ אפ אמר/ה...

זה לא טקסט שאת\ה כתבת. איפה הקרדיט???