יום רביעי, 16 ביולי 2008

Bruno - סשה ברון כהן חוזר להתעלל בתושבי ארה"ב


תשכחו מבוראט, תגידו יפה שלום לעלי ג'י, סשה ברון כהן חוזר להתעלל בתושבי ארה"ב והפעם בגרמנית.

כהן נמצא בעיצומם של צילומי הסרט בעל השם המורכב והקורע: "ברונו-מסעות טעימים ברחבי אמריקה למען גרימת אי נוחות לגברים סטרייטים למראית עין, בנוכחות זר הומוסקסואל בגופיית רשת". הדיווחים לגבי מעלליו של כהן כברונו- כתב סלבס אוסטרי ססגוני וחסר בושה, עטוי שרשראות ולבוש מינימלי, יוצרים באזז היסטרי סביב הסרט שעתיד לצאת בשנה הבאה.

כהן, שלוקח את הדמויות שלו עד הסוף כידוע, מבלה בשבועות האחרונים את זמנו בהפלתם בפח של אנשים תמימים לעיני המצלמה, ממש כמו בורט לפניו. שדות תעופה, כנסיות, אולמות כנסים, אין מקום בטוח מפניו של העיתונאי המוטרף. אפילו בן אפלק וארנולד שוורצנגר אינם חסינים. מארקנסו ועד ירושלים, ווייט טראש ואינטלקטואלים כאחד מהווים מטרה לחיציו של כהן.

אחת התקריות עליה דווח לאחרונה התרחשה בארקנסו שם נאסף קהל רב שהוזמן לערב של איגרוף ובירה עבור דולר אחד בלבד. מה שתושבי המדינה הדרומית קיבלו הלכה למעשה היה שני גברים בכלוב, קורעים את הבגדים זה מזה, מתחככים ומתנשקים בלהט. התגובות, מיותר לציין היו נזעמות ושני הגברברים (שאחד מהם לפי הדיווחים היה כהן בעצמו) נמלטו מן המקום דרך יציאה מוגנת.

מוקדם יותר השבוע דווח שהטירוף של ברונו נחת גם בבירתה של ארץ הקודש כשבכנס שהפגיש בין נערים יהודים וערבים קם ברונו ואמר: "הקונפילקט שלכם לא כל כך נורא. ג'ניפר ואנג'לינה הרבה יותר גרוע". הוא המשיך ושאל לגבי הקשר בין תנועה פוליטית למזון? כשהוא מתבלבל בין חמאס לחומוס.

הסרט ממשיך להצטלם בנקודות שונות בארה"ב ויש לצפות שגל תביעות המשפטיות לא יאחר להגיע. וייתכן שמציון תפתח התביעה.

אין תגובות: