יום שלישי, 15 ביולי 2008

"הלבוי 2" שובר קופות בארה"ב

סרטו של גיירמו דל טורו הכניס 35 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו באקרנים. "לפגוש את דייב", בכיכובו של אדי מרפי, מאכזב ומכניס רק כ-5 מיליון דולר

"הלבוי 2" , בבימוי גיירמו דל טורו ובכיכובה של סלמה בלייר, מגיע אל ראש טבלת שוברי הקופות בסוף השבוע עם הכנסות של 35 מיליון דולר. הסרט הכניס 12 מיליון דולר יותר מסרט המקור שעלה לאקרנים לפני כ-4 שנים.

כסרט החמישי המבוסס על קומיקס או גיבורי-על של הקיץ, Hellboy II: The Golden Army של הבמאי גיירמו דל-טורו בכיכובו של רון פרלמן נכנס לסופ"ש עם השאלה בין אם הוא יצליח לגבור על סרט גיבורי-העל "Hancock" של וויל סמית'. מבצע שיווק חזק נוסף של אולפני יוניברסל השתלם, כשהסרט השני המבוסס על דמות קומיקס של מייק מינולה התברג למקום הראשון ברשימת שוברי הקופות של סוף השבוע עם רווחים העומדים על קצת מתחת ל-$36 מיליון, עלייה של 55% מהבכורה של הסרט Hellboy המקורי משנת 2004. הסרט גרף סכום ממוצע של $11,200 ב-3,204 בתי קולנוע ברחבי ארה"ב, ובכוונתו לעשות $100 מיליון במהלך הקיץ למרות התחרות הקשה בשבועות הקרובים



אל המקום השני הגיע "הנקוק" עם הכנסות של 33 מיליון דולר, ואל המקום השלישי "מסע אל בטן האדמה", סרט הרפתקאות שהצליח להכניס כ-20 מיליון דולר.

אבל האכזבה של השבוע הוא הסרט "לפגוש את דייב", בבימוי בריאן רובינס ובכיכובו של אדי מרפי, שמצליח להכניס רק כ-5 מיליון דולר (תקציב ההפקה שלו עומד על כ-60) ומתברג רק למקום ה-7 ברשימה. מרפי משחק בסרט דמות של חייזר שמגיע אל כדור הארץ ונאלץ להסתדר פה בין בני האדם.

זאת הפעם השניה החודש שקומדיה שמנבאים לה הצלחה בקופות נכשלת. הראשון היה "The Love Guru" בכיכובו של מייק מאיירס שהכניס רק 13 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון ליציאתו, ומאז הכניס רק כ-30 מיליון, בשעה שתקציב ההפקה שלו הוא כ-60 מיליון גם כן.

במקום הרביעי ברשימה נמצא "וול- E" שמכניס כ-18 מיליון דולר ובסה"כ מגיע לסף הכנסות - בארה"ב בלבד - של 180 מיליון דולר.

אין תגובות: