יום שבת, 19 ביולי 2008

המלצות צפייה לסופ"ש

גזר דין מוות / Death Sentence


מותחן פעולה מהיוצרים של "המסור" בכיכובו של קווין בייקון. חייו של ניק הום (בייקון), נהרסים, אחרי שבנו נהרג במהלך שוד של כנופיית רחוב. המרפא היחיד שלו כעת הוא שהרוצח נתפס בזירת הפשע ועכשיו הוא יבוא על עונשו. אך כשבית ההמשפט גוזר על הרוצח 6 חודשי מאסר בלבד, ניק יודע כי חייב להיות עונש שיעשה יותר צדק עבור מות בנו, משהו שיעזור לו ולמשפחתו להמשיך הלאה בחייהם. כדי לממש את מזימתו הוא מפתיע את חבר המושבעים וחוזר בו מעדותו כעד הראייה היחיד, מה שסוגר את התיק ומשחרר את העבריין הצעיר לחופשי. כעת מתכוון ניק לגרום לאותו עבריין לבוא על עונשו באמצעי צדק אחרים. אותו פרץ של אלימות עוזר לניק לקבל את את ההקלה שאותה הוא חיפש זה זמן רב, אך בו בזמן מעשיו מציבים אותו ואת משפחתו אל מול המוות, בעוד שאר חברי הכנופיה באים לחפש אחר נקמה.
ערוץ Yes 2 - בשעה 23:51

-------


להרוג את המזל / Lucky Number Slevin


מקרה של טעות בזהות נוחתת על סלבין (ג'וש הארטנט) לתוך אמצע המלחמה אשר מקשרת בין שתי הבוסים היריבים הגדולים ביותר של הפשע בעיר ניו-יורק: הרבי (בן קינגסלי) והבוס (מורגן פרימן). סלבין תחת מעקב ופיקוח רצוף על ידי הבלש חסר הרחמים בריקובסקי (סטנלי טוצ'י), וגם תחת מעקבו של המתנקש הידוע לשמצה גודקאט (ברוס וויליס), והוא מוצא את עצמו חייב ליזום את התוכנית הגאונית שלו בכדי להפיל אותם, לפני שהם ישיגו אותו.
מותחן מסוגנן ושנון במסורת "לוק סטוק" וסרטיו של טרנטינו.
שחקנים מעולים, מותחן מעולה מומלץ לכולם!
ערוץ Yes 4 - בשעה 22:00

------


נורביט / Norbit


קומדיה,נורביט (אדי מרפי) הוא יתום שגדל בבית יתומים ומסעדה סינית תחת חסותו של מר וונג (מרפי). יום אחד הוא פוגש את רספוטיה המפלצתית (שגם אותה משחק מרפי!), שמצילה את נורביט הבודד והפחדן מהבריונים בחצר בית הספר. כשהשניים גדלים הם מתחתנים וחייו של נורביט הופכים לסיוט, יום אחד הוא פוגש את אהבת הילדות שלו ועכשיו הוא חייב לנסות בכל דרך אפשרית להיפתר מאשתו המפלצת.
ערוץ Yes 2 - בשעה 22:00

אין תגובות: