יום חמישי, 17 ביולי 2008

רוברט דאוני יגלם את 'שרלוק הולמס' בסרטו של גאי ריצ'י


עד לפני שנה, הקריירה של רוברט דאוני ג'וניור הייתה על הקרשים. אחד השחקנים המוכשרים בהוליווד נתן להתמכרותו לסמים להרוס לו כל חלקה טובה בקריירה ונדמה היה שהוא הולך להיעלם אל עולם שכולו אנונימיות וספיישלים מזן "עלייתו ונפילתו" בערוץ הבידור. אך דאוני, עוף החול התורן של הוליווד חזר ובענק עם "איירון מן" והוכיח שלא צריך להיות דוגמן תחתונים כדי לעשות סופר-הירו כמו שצריך. עכשיו נקשר שמו עם פרויקט מסקרן נוסף, סרטו החדש של גאי ריצ'י "שרלוק הולמס". דאוני נמצא במגעים סופיים עם אולפני וורנר לשחק את התפקיד הראשי של הבלש המתחוכם.

הסרט, שיתחיל להצטלם בסתיו מבוסס על קומיקס שחיבר המפיק, ליונל וויגרם, בו אנחנו פוגשים בשרלוק הולמס שהוא פחות חננה בריטית ויותר עמוק, אפל ומעניין. דאוני התחבר לפרויקט דרך אשתו, סוזן, מפיקה רבת כוח בהוליווד שתאחוז בשרביט ההפקה בסרט החדש. מישהו אמר פרוטקציה?

הסרט, שעתיד לצאת באוקטובר 2009 יצטרך להתמודד מול הגרסה הקומית של אולפני קולומביה לסיפורו שרלוק הולמס בכיכובם של וויל פארל כווטסון וסשה ברון כהן בתפקיד הראשי. מי שאחראי על ההפקה הוא ג'אד אפאטו (הבמאי של "בתול בן 40", "הדייט שתקע אותי" ועוד). כאן מדובר בקומדיה בעוד דאוני יזכה להתחבר לצד הפחות הומוריסטי של כוכב ספריו של ארתור קונן דויל.

אין תגובות: